Laihdutus pillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poika7kkja10kgJäiMamille...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poika7kkja10kgJäiMamille...

Vieras
Oletteko kokeilleet "laihdutus pillereitä"? Mitä? Onko toiminu?
Oon aina suhtautunu kaikkeen tollaseen todella kielteisesti, mut nää pirun kilot ei tajua lähtee niin millään! Mun täti sanoi että joku tuttu oli kokeillu jotain vihreä tee kapseleita ja oli alkanu hikoilee yms ja kilot alkanu "sulaa silmissä" kun oli aineenvaihdunta tehostunut. Niinkö? Mitäs muuta niitä olikaan, chiliä kai käytetään aineenvaihdunnan lisäämiseksi? Mitä muuta?

Liikunta ja ruokavalio on laihutuksen a&o,mutta voi siltikin junnata paikoillaan paino,vaikka molemmat kunnossa,tai sitten ei esim sairauden takia kykene liikkummaan.
Luontaistuotekaupoista oon kokkeillu jottain jauheita pari viikkoo ja ne ainaski oli täyttä paskaa.Allit taas on auttanu minua,äitiä ja äitini kaveria ja niitä suosittelen kokkeilemmaan,mutta VAIN terveellisen ruokavalion ja liikunnan lisäksi.Pelkillä pillereillä ei laihu ;)

Noniin, kiitos... :) tuskin tosiaan kukaan olettaa että PELKILLÄ pillereillä laihtuu, mutta hain tässä sitä että mitkä saattais olla avuksi. Just jotai aineenvaihduntaa lisääviä pillereitä tms.

kyllähän se alli toimii jos on ylipainoo ja muuten onnistuu noudattaan dieettiä. mitään ihmepilleriä ei valitettavasti oo keksitty joka laihduttais,ne vaan tukee laihdutusta.
ja oon aika varma että ihmiset jotka nappaa purkista näitä laihdutuslääkkeitä laihtuu ihan senkintakia että muuttaa automaattisesti elämäntapaa pillereiden ansiosta.
alli antaa rasvaripulin jos syö liikaa rasvaa,siinä on sen laihdutusteho. 5kg kohti laihtuu vielä 1-2kg lisää,ei sen parempaa tehoa. mutta auttaahan se sen ruokavalion noudattamisenkanssa.

Allin mainoksessa sanottiin, että laihtuu kilon ylimääräistä itse pudottamiaan kahta kiloa kohti. Eli tosi vähän sillä hinnalla, pitää vaan vähän tiukempaa laihdutuskuuria niin ei tarvii pillereitä. Eikä oo pelkoo, että luirut tulee pöksyyn.

Yhteistyössä