laihdutus takkuilee... apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
oon laihtunu 5kg. 5 jäljellä. mutta nyt iskeny hireä syömis himo. koko ajan tekis mieli syödä jotain, ihan sama mitä, kun vain sais ahmia jotain. vettä olen koettanu juoda, mutta ei se auta....
millä ahmimis himon saa loppumaan?? 3viikkoon ei ole paino pudonnu kun on tullu välillä ahmittua....

minä en tuohon osaa mitään sanoa, mutta itsekin yritän sitä 10kg saada pois... pääsen aina hyvin alkuun, mutta 3-4kg lähdettyä repsahdan ja palaan lähtäviivalle! että ketuttaa! mitenköhän makeanhimon saisi pois? rajattoman ruokahalun?
en ole ylipainoinen, bmi 23,4 mutta tavoite takaisin bmi 20 eli 10 kiloa pois...

Makean nälkään vedän hirveitä määriä jugurttia ja hedelmiä. Jos illalla pakko saada mättää jotain, juon teetä litran tai mitä nyt vaatikin, että maha täyttyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ahmimisongelmainen:
Makean nälkään vedän hirveitä määriä jugurttia ja hedelmiä. Jos illalla pakko saada mättää jotain, juon teetä litran tai mitä nyt vaatikin, että maha täyttyy.

mulla hirmunen ahmimis himo vaikka maha täynä

Mä hain makeanhimon hillitsemiseksi luontaistuotekaupasta apua. Käteen jä green coffee slim-tabletit joita otan 2 kertaa päivässä yhden kappaleen. Ei himota mellipussit, tiedä sitten onko vaikutus kuvitelmaa vai todellista, mutta ainakin se auttaa.

Muuten ei sit kehumista olekaan, koska pudotettavaa on 30 kg. Paitsi että alku on ollut ihan hupaisan helppo ja hauska, parissa päivässä on kadonnut kilo. En juuri ole eläissäni yrittänytkään tälle massalle mitään, joten tässä VOI olla uuden ja pienentyvän minän aika. Pudostus olisi puolentoista vuoden urakka :)

Kyllä mullekin se himo jää, mutta vatsa ei enää vedä, kun se on nestettä täynnä. Sitä paitsi illan saa kulutettua siinä hörppiessä teetä ja sitten onkin pakko mennä nukkumaan.

Ja oon ruvennut syömään säännöllisesti parin tunnin välein. Ennen pidin sitä ihan huuhaana, että ei niin voi laihtua, kun kaloreita tulee väkisin paljon sillä tyylillä. Raskaana ollessa kun söin koko ajan mutta terveellisesti, paino ei noussut (muuta kuin sen vauvan verran). Ja jos on kauhee himotus, niin jätän piene ahmimisvaran iltaan kun tiedän, että silloin tekee mieli ahmia. Eli siis syön päivän kohtuullisesti ja terveellisesti.

Yhteistyössä