laihiksesta (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä olen ollut nyt kokonaiset kaks päivää laihiksella ja mä SYÖN KOHTA TÄN KONEEN!! siis ihan törkeä nälkä kokoajan (vaik oikeasti ei kai edes ole) ja tekis mieli vaan herkutella kaikkea ja ajattelen kokoajan vaan mitä voisin kaapista syödä ( onneksi siellä ei ole paljon mitään sellasta mitä nyt voisin napsia..)... miten te muut olette selvinneet tästä vaiheesta? helpottaako tää ikinä? pitäsköhän ostaa jotain viinirypäleitä tai jotain et sais edes jotai syötyä .. pitäs tiputtaa reilu 10 kiloa jouluksi. se siis oma tavoite.

mulla on pakko olla kaapissa rusinoita ja sit niitä syön kourallisen kun makeannälkä iskee. jos ei ois rusinoita niin alkaisin varmaan väsäämään jotain suklaakakkua :/

Mustikat on hyviä. Ne tekee hyvää iholle ja silmille. Etkä jaksa syödä niitä niin paljon, että lihoisit (jos mietit marjakarhua...niin älä mieti). Kun kerää mustikoita kuluu energiaa.

Tsemii sulle :hug: Kyllä se onnistuu. Itse olen tajunnut sen, ettei nää läskit lähde laihduttamalla (onnistun aina pilaamaan kuurin)-siispä muutan elintapoja, pikkuhiljaa. Pidän päiväkirjaa ja mittailen mittanauhalla itseäni. Myös vanhat housut ovat hyvä mittari. Vaaka meni rikki.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Pitää syödä säännöllisesti ja hyvin ateriat ettei tuu tommosta.Kyllä fiksustikin voi laihtua ilman valtavaa nälkää.

olen kyllä syönyt, mutta kuvittelen koko ajan olevani nälissäni. tekee mieli vaan syödä ja syödä jotain ihan vaan syömisen ihanuuden takia. taidan olla seko.

sun kroppasi on tottunut jatkuvaan sokerinsaantiin ja tuo on tavallaan vieroitusoire. Kyllä siinä kestää ehkä pari kolme päivää, että jatkuva makeanhimo hellittää. Itse tein niin, että en tehnyt muutosta syöminkeihin kertalaakista, vaan jätin ekana pois jatkuvan napostelun. En siis vähentänyt ruokia (paitsi myös ylirasvaiset kuten pizzat ja hampurilaiset ym. pois). Ja sallin itselleni jonkin pienen makean per päivä. Ja mansikoita ja melonia, jotka painonvartijoillakin ovat pisteettömiä.

Sitten kun makeanhimo meni ohi (JEEEEE! hieno tunne), aloin myös vähän hillitä annoskokoa. Edelleenkään ei voi suoranaisesti laihduttaa kun imetän, mutta jo noilla konsteilla ovat alkaneet vaatteet mennä mukavasti päälle.

Ja tuli mieleen semmonenki, että mä joskus illalla, ku teki mieli syödä jotain, tein pari oikein herkullista voileipää ja vein ne sit miehelle. Helpotti jo se tekeminen ja mies ei oo koskaan ollu niin passattu ku sillon :D

Yhteistyössä