V
"vieras"
Vieras
Olen nuoresta asti ollut liikunnallinen, mutta nyt vanhemmiten kolmen lapsen jälkeen minulle jäi kiloja joka raskaudesta niin, että ikävä kyllä painan ihan liikaa (164cm ja 79kg)...syön peraaatteessa tyerveellisesti koko päivän, mutta minulla on paha tapa herkutella juomalla limua illalla, kun lapset menneet nukkumaan....ja välillä syön myös karkkia ...minulle sattui eräs tosi rankka juttu elämässä ja sen seurauksena ikäänkuin hyvitän itselleni jotain herkutteklemalla (typerää, tiedän)
Nyt olen uudestaan alaknut liikkua eli yritän käydä jouksemassa joka päivä 20min ja sen jälkeen teen oman lihaskunto-ohjelman...saatan tämän lisäksi myös kävellä reippaasti esim kauppaan ja olen kyllä koko päivän likkeessä, ei siis istumastyötä tai muutakaan vetelehtimistä...
Mietin vaan, että laihtuukohan tuolla....vai pitäisikö vielä jotain muuta muuttaa ...limut pois iltajuomisesta..
Nyt olen uudestaan alaknut liikkua eli yritän käydä jouksemassa joka päivä 20min ja sen jälkeen teen oman lihaskunto-ohjelman...saatan tämän lisäksi myös kävellä reippaasti esim kauppaan ja olen kyllä koko päivän likkeessä, ei siis istumastyötä tai muutakaan vetelehtimistä...
Mietin vaan, että laihtuukohan tuolla....vai pitäisikö vielä jotain muuta muuttaa ...limut pois iltajuomisesta..