Laina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos asuntolainaa haluaa ollessaan äitiyspv-rahalla tai kh-tuella, niin onkohan jotain saumaa sitä saada? Siis molempien nimiin ja tulot ois yhteensä n.2500e kouraan + lapsilisät reilu 300e. Ootteko saaneet ja minkä verran? Ärsyttää maksaa liki 1000e vuokraa.
Älkää nyt käskekö pankkiin. Tottakai sieltä selviäis, mutta kokeilen ensin kepillä jäätä täällä...

En tiedä millaista summaa ajattelitte mutta tottakai jotain saatte =)

Me haettiin eka laina kun vielä opiskelin/olin kotona ja mies vastavalmistunut, oltiin siihen päälle vielä oikein nuoria että ei ehkä parhaat laina kandidaatit mutta tulot kuitenkin riittivät,asunto ei ollut mikään kovin iso mutta vauva-aika siinä meni ja myimme aika sen pian kun tulot ja lapset kasvoivat, voittoa tuli vajaassa kolmessa vuodessa parikymmentä tuhatta euroa ja saatiin ostettu hyvän kokoinen perhe asunto =)

Rohkeasti vaan pankkin ja onnea matkaan :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos asuntolainaa haluaa ollessaan äitiyspv-rahalla tai kh-tuella, niin onkohan jotain saumaa sitä saada? Siis molempien nimiin ja tulot ois yhteensä n.2500e kouraan + lapsilisät reilu 300e. Ootteko saaneet ja minkä verran? Ärsyttää maksaa liki 1000e vuokraa.
Älkää nyt käskekö pankkiin. Tottakai sieltä selviäis, mutta kokeilen ensin kepillä jäätä täällä...

Ne kattoo sun tulot vuoden 2006 verokortista, vaikka nyt olisitkin äitiyslomalla tai kh-tuella. Ja kannattaa sanoa siellä, että on menossa suht nopeasti töihin, vaikket oliskaan, niin ne myöntää lainan helpommin. Me oltais saatu lainaa yli 200 000, vaikka mies saa nettona 1600, ja mä oon kh-tuella. Ei kyl tosin otettu, mahdutaan asumaan tässä asunnossa vielä jonkin aikaa.

Yhteistyössä