lainaa pankista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä'
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä'

Vieras
Voinko saada lainaa pankista kun minulla on luottotiedoissa merkintä mutta kaikki maksut olen ulosotosta maksanut. Lisäksi minulla olisi lainalle takaaja ja minulla on vakituinen työpaikka. Kertokaahan onkohan mitään mahdollisuuksia !!

ota oikavippi ja kokeile. sillähä se selviää. eikö niitä ole ihan muutaman kympinkin vippejä, että kulut ei ole suhteettoman kauheat. Vaikka korkeat ovatkin. Mutta käytä kotimaista firmaa

Kysymällä se selviää, kannattaa ottaa yhteyttä eri pankkeihin. Tosin nykypäivänä voi olla aika nihkeää, mutta jokunen vuosi sitten tuttuni joka oli samassa tilanteessa omien sanojensa mukaan olisi saanut lainaa.

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
ota oikavippi ja kokeile. sillähä se selviää. eikö niitä ole ihan muutaman kympinkin vippejä, että kulut ei ole suhteettoman kauheat. Vaikka korkeat ovatkin. Mutta käytä kotimaista firmaa

En mä taida pikavippeihin sekaantua kun olen just päässyt niistä eroon!! :)

no minä noita luottotietoja ihmettelen...kun kyssäs on siis vaikea.
Mutta jos olet saanut pikavipin, niin silloin on sulla ollut moitteettomat luottotiedot.

Jos on luottotiedoissas merkintä, et saa lainaa.
Ja ajattelin pikavippiä testinä siksi, kun jos on kiire, ja pankin vastaus kaksi vkoa ja joudut jännittämään tuleeko sitä rahaa vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
no minä noita luottotietoja ihmettelen...kun kyssäs on siis vaikea.
Mutta jos olet saanut pikavipin, niin silloin on sulla ollut moitteettomat luottotiedot.

Jos on luottotiedoissas merkintä, et saa lainaa.
Ja ajattelin pikavippiä testinä siksi, kun jos on kiire, ja pankin vastaus kaksi vkoa ja joudut jännittämään tuleeko sitä rahaa vai ei.

Yhteistyössä