Tässä yksi niistä syistä miksi ollaan hoitotauolla! Yht'äkkiä s.eksihaluja on molemmilla niin kuin ennen koko p.erkeleen vauva-projektia!

Tosin olen huomannut, että se milloin voi "unohtaa asian hetkeksi" ei ole itsensä päätettävissä. En olisi uskonut että saan tälläisen vapautuksen suotua itselleni.
Haluttomuus on oikeasti aika arka aihe. Ihmisiltä saa kuulla, että helppo se on teidän puuhailla kun muksut eivät valvota. :$ Yleisesti ajatellaan että haluttomuus on erityisen arka aihe silloin kun mies mies ei lämpene. Miehen oletetaan olevan se kyltymätön s.eksihurjastelija. Mutta ei varmaan hivele miehen itsetuntoakaan huomata, että vaimo ajattelee koko toimituksen ajan, että "pitäisikö kohta seistä päällään vai vain laittaa tyyny pepun alle, pissalla en muuten käy ainakaan tuntiin"... :headwall:
Tältä palastalta toivoisi tukea kaikenlaisiin ongelmiin. Tosin tässä alkuperäisessä keskustelussa olen täysin samaa mieltä Kipsun kanssa: jos on mahiksia omalla yrityksellä, niin en halua törmätä julkisen odotushuoneessa, jollei omaa yritystä löydy. Yksi kerta kuussahan riittää yritykseksi oikein ajoitettuna. Tosin samalla logiikalla joku voi sanoa meille selittämättömille, että meille ei kuulu hoidot lainkaan kun ei ole mitään vikaa mitä hoitaa.
Lapsettomuus on rankka juttu. Tuntuu, että jatkuvasti meinaa olla sellainen
"mulla on paljon vaikeampaa kuin teillä kaikilla yhteensä" -olo, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Olen päättänyt taistella katkeroitumista vastaan kaikin keinoin. Minä en aio uhrata elämääni ja parisuhdettani tälle asialle. (Kaikki vinkit asian edistämiseksi otetaan vastaan.:wave: )
Toivon sydämestäni kaikille onnea hoitoihin, syystä tai toisesta :heart: