Laitan ihan huvikseen linkkejä mun mielest kivoist lastenvaatteist (aika mont linkkii ;)

Kyl te tahallaan väärin ymmärtäjät ja ilkeilijät ootte aivan ihanii. :hug: :heart: :D Jos avaa linkit niin näkee, et vaatteit on vaik minkä värisii. Eikä oo yhtään mekkoo/hameit, rimpsupitsiröyhelöhörselö tyttövaatteit. Pikkuhiljaa oon noit linkkejä keräilly suosikeihin, enkä edes ite kaikkii. :)

Oikee rupes ahistaa noi linkit. Muutaman ekan katoin ja sit huomasin et ei helv... näitähän on sata lisää... :o
Mutta siis, osa vaatteista aika mitäänsanomattomia. Ei mitenkään erikoisia... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Oikee rupes ahistaa noi linkit. Muutaman ekan katoin ja sit huomasin et ei helv... näitähän on sata lisää... :o
Mutta siis, osa vaatteista aika mitäänsanomattomia. Ei mitenkään erikoisia... :whistle:

Ei oo tarkotuskaan olla erikoisii, vaan mun mielest kivannäkösii ja käytännöllisii. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Muistaakseni massapostaus olis vähän niinkuin ei-sallittu tällä palstalla. :snotty:

Jos ei ois sallittuu, niin sillon ei varmaankaan vois linkittää noin? Mun mielest kuvatki on ihan asiallisii. Harvoin mä tääl linkittelen, toisin ku monet muut. Jotku linkittää kerral vähempi, mut tekee kymmenii eri avauksii.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:

kerroppa minkälaiset on mielestäsi erikoisia vaatteita?

Meillä on varmaan aika samantyyppinen maku. Mä tilasin Lastenmetsolan kuteita ison kasan poitsulle. Ja mullekin kelpaisi värikkäitä "uusretrokuvioisia" paitoja. Mutta erityisesti haluaisin niihin kivoja alaosia. Paitoja aina tuntuu löytyvän, mutta housuja ei. NovaStarin resorifarkut olisi ihanat.

Tosin mä en löytänyt hehkutettuja pinkkejä mistään, mutta en jaksanut käydä listaa läpi kokonaan. Tän pinkin ostin ihan tosissani pojalle: http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=3236898&styleid=3236894&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357437 Tosimiehellä PITÄÄ olla jotain pinkkiä, muuten niistä tulee mitäänsaamattomia ja mitäänymmärtämättömiä juntteja.

Mä en yritä pukea lastani mitenkään erikoisesti. Pirteästi ja värikkäästi. Mutta jotenkin tuntuu, että vaatesuunnittelijat ovat minua vastaan

Yhteistyössä