Laitatko juuston ja leikkeleen samalle voileivälle vai vaan jomman kumman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joku aika sitten luin lehdestä jonkun catering-alan opettajan mielipiteen, että pitäisi laittaa vaan jompaa kumpaa. Että jos leivässä on molempia, se on sitten rekkamiesten voileipä.... Ja minä kun olen aina laittanut molemmat yhtä aikaa. Nyt vasta viime aikoina olen opetellut syömään kinkkuni ilman juustoa, kun painoa piti vähän tarkistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Laitan aina yhden viipaleen kinkkua tai mitä ikinä lihaa ja sitten 2 viipaletta juustoa. Sitten vielä kurkut, tomaatit ja/tai paprikat. Ja alle oivariinia.

Näin minäkin, tosin Oivariinia ei käytetä, vaan Beceliä tai Lättaa.:)

joka on tuon catering-ihmisen mielestä juntti. Kai se rekkamiesleipä-termi kuitenkin viittasi siihen, että on "hienompaa" laittaa vain toista. Syödään me leivät niin kuin ne hyvältä maistuu.

Molempia ja aamuisin laitan vielä punajuurisalaattia. Joskus laitan myös noiden lisäksi kurkkua ja kanamunaa. :p Niin ja kinkkuviipaleet laitan aina puoliksi, koska sillä tavalla säästää vähän, enkä pidä siitä, että leivän päälliset tulevat leivän ulkopuolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joka on tuon catering-ihmisen mielestä juntti. Kai se rekkamiesleipä-termi kuitenkin viittasi siihen, että on "hienompaa" laittaa vain toista. Syödään me leivät niin kuin ne hyvältä maistuu.

Mä olen suurtalouskokki ja siis catering-alan perustutkinnon suorittanut. Mua on opettaneet juntit kun kerran samaan leipään on tullut juustoa ja leikkelettä. :D

Eiköhän tärkeintä ole se miten ne lisukkeet siihen leivän päälle laitetaan, ettei vain nakella sinne tänne.

Yhteistyössä