Laitatteko kuvaketjujen kuvia koskaan säilöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua jäi kyllä nyt nyppimään se, että onko jollakin oikeasti mun kuva jossain tallessa. En taida tänne kyllä naamaani enää laittaa.

mà en halua sua pelotella, sillà kaikkihan on pelkàstààn todennàkòisyysjuttua ja minimiriskinottoa. ei yleensà mitààn tapahdu, mutta kun pari kertaa olet tòrmànnyt ihmisiin joiden identiteetti on varastettu, niin ei kauheesti huvita. kloonataahan pankkikorttejakin hetkessà......

fb on muuten ihan samaa luokkaa kuin esim kaksplus. antakaa valtuudet kaikille sovelluksille ja.... ei ehkà mitààn, mutta silti

[QUOTE="Mamma italiana";23456854]mà en halua sua pelotella, sillà kaikkihan on pelkàstààn todennàkòisyysjuttua ja minimiriskinottoa. ei yleensà mitààn tapahdu, mutta kun pari kertaa olet tòrmànnyt ihmisiin joiden identiteetti on varastettu, niin ei kauheesti huvita. kloonataahan pankkikorttejakin hetkessà......

fb on muuten ihan samaa luokkaa kuin esim kaksplus. antakaa valtuudet kaikille sovelluksille ja.... ei ehkà mitààn, mutta silti[/QUOTE]

Mun kuva on täällä ollut vissiin kaksi kertaa. Eikä tule enää. Facebook on siinä mielessä eri, että siellä olen olemassa niille, jotka tunnen muutenkin. Identiteettivarkaus on tietysti mahdollinen, mutten osaa pelätä sitä fb:n takia. Varovaisempi kai pitäisi olla.

[QUOTE="just";23456860]Voihan niin tehdä. Mitäs laittelevat kuviaan kaikelle maailmalle nähtäväksi.[/QUOTE]

Näin on. Tutuille olen sanonut että albumissa on sukulaislapsia ja kyllä he ovat uskoneet kun kuvien vieressä lukee lasten nimet ja iät.

Jotkut kerää tosiaan kuvia ja sit niillä on niille koneella oma kansio... sieltä ne käy niitä välillä kattelemassa ja fiilistelemässä. kun se ei enää riitä, ne tulostaa ne kuvat ja tekee palvontanurkkauksen ja polttaa siinä sitten piironkin päällä kynttilää ja heittää tikkoja niihin kuviin. Hrrrr....:eek:

Mun kuva on täällä ollut vissiin kaksi kertaa. Eikä tule enää. Facebook on siinä mielessä eri, että siellä olen olemassa niille, jotka tunnen muutenkin. Identiteettivarkaus on tietysti mahdollinen, mutten osaa pelätä sitä fb:n takia. Varovaisempi kai pitäisi olla.

miten hyvin fb on oikeastaan suojattu? kaikki ne omat filtterit on humpuukkia siinà vaiheessa viimeistààn kun linkitàt kaiken maailman sovelluksia joissa klikkaat ok:n tietojesi kàytòille. monessa lukee valokuvat sisàltàen.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23456900:
Jotkut kerää tosiaan kuvia ja sit niillä on niille koneella oma kansio... sieltä ne käy niitä välillä kattelemassa ja fiilistelemässä. kun se ei enää riitä, ne tulostaa ne kuvat ja tekee palvontanurkkauksen ja polttaa siinä sitten piironkin päällä kynttilää ja heittää tikkoja niihin kuviin. Hrrrr....:eek:

sà kàytit hienoja sanoja esim masturboinnille, ei pahalla

[QUOTE="Mamma italiana";23456907]miten hyvin fb on oikeastaan suojattu? kaikki ne omat filtterit on humpuukkia siinà vaiheessa viimeistààn kun linkitàt kaiken maailman sovelluksia joissa klikkaat ok:n tietojesi kàytòille. monessa lukee valokuvat sisàltàen.[/QUOTE]

Sovelluksia en käytä.

Jos täällä on niin pipipäitä, että näkevät vaivaa tehdä nimimerkin vain sitä varten, että voivat lähettää ilkeitä y-viestejä, niin niiden kuvien tallentaminen on vielä pienempi vaiva. Ihminen on.

[QUOTE="vieras";23456949]Jos täällä on niin pipipäitä, että näkevät vaivaa tehdä nimimerkin vain sitä varten, että voivat lähettää ilkeitä y-viestejä, niin niiden kuvien tallentaminen on vielä pienempi vaiva. Ihminen on.[/QUOTE]
Yhtäkään yv-viestiä en ole nähnyt tarpeelliseksi laittaa. Mielipiteeni voin rykästä ruudulle.

Yhteistyössä