Laitettaiskos uusi pärstäkuvaketju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo muistin just sen, se on tosi söpö. :heart:

Mulla on ollut toistakymmentä vuotta hiukset värjätty, mutta mitä olen joskus juurikasvusta katsellut, niin ohimoilla on muutama harmaa hius. Ne näyttää aika kivoilta, ehkä pitäisi kasvattaa esiin oma punertava vaaleanruskea. :)

Huvittaa vaan joskus kun täällä tuntuu olevan paljon nuorempia naisia joiden mielestä nelikymppinen on jo täysin ikäloppu. Mahtaa sellaisille tulla sitten meidän ikäisinä aikamoinen ikäkriisi, jos ajattelee vielä silloinkin samoin...:(

No mut hei...se on oikeasti niiden ongelma ei meidän. Jokainen meistä on jossakin vaiheessa sen 40v toiset on silloin ikäloppuja, toiset taas ei. Se johtuu taas vaikka asenteesta elämään.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.

Mulla on ollut toistakymmentä vuotta hiukset värjätty, mutta mitä olen joskus juurikasvusta katsellut, niin ohimoilla on muutama harmaa hius. Ne näyttää aika kivoilta, ehkä pitäisi kasvattaa esiin oma punertava vaaleanruskea. :)

Huvittaa vaan joskus kun täällä tuntuu olevan paljon nuorempia naisia joiden mielestä nelikymppinen on jo täysin ikäloppu. Mahtaa sellaisille tulla sitten meidän ikäisinä aikamoinen ikäkriisi, jos ajattelee vielä silloinkin samoin...:(

Itse olen ajatellut samaa, kun näissä kuvaketjuissa aina kutsutaan nelikymppisiä vanhoiksi naisiksi. Mahtaa näin ajattelevilla itsellään olla sitten vaikea ikäkriisi nelikymppisenä.

Sepä se. Mun kaveri on ihan hirveä ikärasisti, täytti juuri 30 ja päästelee suustaan aika kovia juttuja. :D Jutut on sitä luokkaa, että, mikä joku 45 vuotias nainen kuvittelee olevansa kun pitää farkkutakkia, yrittääkö olla jotain teiniä vai? Tai että, mikä toi kuvittelee olevansa kun sen kavereina on nuorempia kolmikymppisiä miehiä, luulis nyt vanhemman naisen jotenkin tajuavan ettei o mikään teini enää. :D :D

[QUOTE="vieras";28640054]Sepä se. Mun kaveri on ihan hirveä ikärasisti, täytti juuri 30 ja päästelee suustaan aika kovia juttuja. :D Jutut on sitä luokkaa, että, mikä joku 45 vuotias nainen kuvittelee olevansa kun pitää farkkutakkia, yrittääkö olla jotain teiniä vai? Tai että, mikä toi kuvittelee olevansa kun sen kavereina on nuorempia kolmikymppisiä miehiä, luulis nyt vanhemman naisen jotenkin tajuavan ettei o mikään teini enää. :D :D[/QUOTE] Mahtaa itsellään olla "ranteet auki"-fiilis sitten kymmenen vuoden päästä...:D

Itse en kolmikymppisenä ajatellut että neljäkymmentä täyttänyt olisi mikään ikäloppu jolla on elämä jo ohi. Ehkä minulla siksi ei ollutkaan paha neljänkympin kriisi- viime vuonna oli muutaman kk fiilis että hitsi kun olen jo vanha, mutta nyt olen tajunnut, että oikeasti, ei se nuoruus ole laadukkaan elämän tae. Itselläni ainakin toisinpäin, nyt elämä on vähän laadukkaampaa kun sosiaalinen ja psykologinen äly toimii paremmin kuin nuorempana...ja sen kyllä huomaa täälläkin aika usein, on joillakin täällä nimittäin selvästi vielä kehittymistä noissa... :whistle:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mahtaa itsellään olla "ranteet auki"-fiilis sitten kymmenen vuoden päästä...:D

Itse en kolmikymppisenä ajatellut että neljäkymmentä täyttänyt olisi mikään ikäloppu jolla on elämä jo ohi. Ehkä minulla siksi ei ollutkaan paha neljänkympin kriisi- viime vuonna oli muutaman kk fiilis että hitsi kun olen jo vanha, mutta nyt olen tajunnut, että oikeasti, ei se nuoruus ole laadukkaan elämän tae. Itselläni ainakin toisinpäin, nyt elämä on vähän laadukkaampaa kun sosiaalinen ja psykologinen äly toimii paremmin kuin nuorempana...ja sen kyllä huomaa täälläkin aika usein, on joillakin täällä nimittäin selvästi vielä kehittymistä noissa... :whistle:

Se ei vielä ole tajunnut että 10 vuotta menee tosi nopeasti. :D Mä olen reilusti yli 40 eikä mitään ongelmaa esim. miesten suhteen ole. Miehet vaan paranee nekin ja huomiota saan kuten ennenkin. Sehän ikärasismissa pohjimmiltaan on kai se ydinjuttu, pelko siitä että ei sitten itse kelpaa, ja se taas on huonoa itsetuntoa. Miehet ei taida olla niin ikärasistisia kuin monet naiset on. En ainakaan ole vastaavaan törmännyt.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";28640120]Se ei vielä ole tajunnut että 10 vuotta menee tosi nopeasti. :D Mä olen reilusti yli 40 eikä mitään ongelmaa esim. miesten suhteen ole. Miehet vaan paranee nekin ja huomiota saan kuten ennenkin. Sehän ikärasismissa pohjimmiltaan on kai se ydinjuttu, pelko siitä että ei sitten itse kelpaa, ja se taas on huonoa itsetuntoa. Miehet ei taida olla niin ikärasistisia kuin monet naiset on. En ainakaan ole vastaavaan törmännyt.[/QUOTE]

Voi johtua myös siitä, että miehet paranee kuin viini vanhetessaan. Naiset taas äitelöityy kuin olut. Tai näin edelleen tuntuu olevan ajatus.

• Tykkää
Meillä on ollut lapsi yksin teltassa nukkumassa tänäkin vuonna, ja isompi, 14 vuotias hengaa itse kavereidensa kanssa ja nukkuu omassa teltassa, joten kyllä täällä turvallista on. Ehkä ne on ne Keuruulaiset itte jotka juhannuksena villiintyy. Konferenssi tuo keuruun kaupoille ainakin isot tulot.

Keuruulla asuville näkyy kyllä valitettavasti ne lieveilmiöt, eli nuoriso joka todennäköisesti kotipuoleen on ilmoittanut menevänsä konffaan, ja sitten örveltää ja sikailee kylillä ja käyttäytyy todella huonosti. Itse konffassa varmaan on kuitenkin kohtalaisen siistiä ja asiallista.

Erityisesti niissä kaupoissa se näkyi huonolla. Ei se kauppiaan saama tulo korvaa sitä, että muut asiakkaat joutuvat kärsimään.

[QUOTE="vieras";28640120]Se ei vielä ole tajunnut että 10 vuotta menee tosi nopeasti. :D Mä olen reilusti yli 40 eikä mitään ongelmaa esim. miesten suhteen ole. Miehet vaan paranee nekin ja huomiota saan kuten ennenkin. Sehän ikärasismissa pohjimmiltaan on kai se ydinjuttu, pelko siitä että ei sitten itse kelpaa, ja se taas on huonoa itsetuntoa. Miehet ei taida olla niin ikärasistisia kuin monet naiset on. En ainakaan ole vastaavaan törmännyt.[/QUOTE]

Itse pidän myös ikärasisteja huonoitsetuntoisina. Sillä ei mitenkään voi hyväksyä itseäänkään keski-ikäisenä, jos pitää nuorempana sen ikäisiä ikäloppuina.

Voin kertoa, että tässä kesän aikana tulen Helsingin keskustan alueella rokkaamaan aika kybällä bändini kanssa. Ja meinaan muuten rokata vielä viisi-kuusikymppisenäkin, vaikka sitten kävelykeppiin nojaten. Nytkään ei enää voi pomppia hirveesti tuon polven kuluman takia. :laugh:

Viimeksi muokattu:
Suzie & BootyPeppi, teissä on asennetta & tyyliä. pitäkää siitä kiinni!!! toivon hartaasti, että nelikymppisenä olen itse samanlainen enkä tule äittini, joka muuttui siinä iässä permanenttipäisestä, farkkuihin & saapikkaisiin pukeutuvasta naisesta tuulipuku-kansan edustajaksi...
kahdeksan vuoden päästähän se nähdään .. eikun yhdeksän . kun on syntynyt karkauspäivänä, menee sekaisin omassa iässään :D

huoh.. jotain tanttamaisuuttahan miussa on valitettavasti jo havaittavissa, kun jätän nykyään usein alarajat poies silmämeikistä & farkkujen sijasta käytän mekkoja :ashamed: toivottavasti seuraava askel ei ole korkeavyötäröiset porkkanafarkut , joiden sisään on tungettu halpahallista ostetun muodottoman t-paidan helmat + lippis päässä :x
jos niin käy, miut saa ampua.. ! mie kun haluan olla kuusikymppisenä sellainen rokkimummo, jolla on valkoinen ( no, harmaakin kelpaa) tukka persukseen asti, vihreä tai sininen nahkatakki & punaista huulipunaa sekä hemmetisti tatuointeja siellä sun täällä :p

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Suzie & BootyPeppi, teissä on asennetta & tyyliä. pitäkää siitä kiinni!!! toivon hartaasti, että nelikymppisenä olen itse samanlainen enkä tule äittini, joka muuttui siinä iässä permanenttipäisestä, farkkuihin & saapikkaisiin pukeutuvasta naisesta tuulipuku-kansan edustajaksi...
kahdeksan vuoden päästähän se nähdään .. eikun yhdeksän . kun on syntynyt karkauspäivänä, menee sekaisin omassa iässään :D

huoh.. jotain tanttamaisuuttahan miussa on valitettavasti jo havaittavissa, kun jätän nykyään usein alarajat poies silmämeikistä & farkkujen sijasta käytän mekkoja :ashamed: toivottavasti seuraava askel ei ole korkeavyötäröiset porkkanafarkut , joiden sisään on tungettu halpahallista ostetun muodottoman t-paidan helmat + lippis päässä :x
jos niin käy, miut saa ampua.. ! mie kun haluan olla kuusikymppisenä sellainen rokkimummo, jolla on valkoinen ( no, harmaakin kelpaa) tukka persukseen asti, vihreä tai sininen nahkatakki & punaista huulipunaa sekä hemmetisti tatuointeja siellä sun täällä :p

Ei kai se nyt mitään tanttamaisuutta ole? Ihminen jalostuu aikaa myöden. Jotkut asiat jää ja uusia tulee. Naisten pitäisi oppia höllentämään otettaan ja nauttia itsestään :) Se ei ole väärin ;)

• Tykkää
Minä täytän heinäkuussa 57 vuotta, eikä ikäkriisistä tietoakaan :) Nyt just on elämä ihanaa, kun on kolme lastenlasta: touhukas 3-vuotias Cars-fani, pulleroinen 1-vuotias (jota Nakki-vauvaksi kutsutaan) ja sitten viimeisin vaan ei vähäisin kuukauden ikäinen. Tyttöjä kaikki :)

[QUOTE="vieras";28642551]Siis Peyote on yli 30-vuotias ja sinä muka hieman yli 20-vuotias? :O[/QUOTE]

Joo, mä näytän Peyotea vanhemmalta. Ainakin sen perusteella, kun livenä nähtiin. :D
Ja mä olen myös Peyotea isompi joka kohdasta muutenkin. :D

Yhteistyössä