Laitettaiskos uusi pärstäkuvaketju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28642621]Tietynlaiset "miehet" kyllä :D[/QUOTE]

Aika monenlaiset itseasiassa. Mutta miehet nyt tykkää naisista.
Lihavista, laihoista, pitkistä, lyhyistä, tummista, vaaleista ja kaikenlaisista naisista. :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28642583]...ja sen lisäksi transulta.[/QUOTE]

Hölöhölö. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee et niiden tulee muka parempi mieli sanomalla jotain tommosta. Fortunate on ihan ikäisensä näköinen, ihon kunnostakin sen näkee, että on vielä tosi nuori. Eikä ole mikään transen näköinen ja sinäkin sen oikeasti tiedät. Ja ton kommenttis jälkeen varmaan huomasit ettei sun tullut edes parempi mieli. Fortunate on ollut livenä jopa kauniimpi kuin kuvissa. On siro ja upea muutenkin.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
Silloin kun ollaan P:n kanssa nähty, kokoeromme oli aika massiivinen. :D
Tosin olin silloin 2kk sitten synnyttänyt ja vähän tuhdimmassa kunnossa kuin meidän tapaamisella nyt helmikuussa(?). :D

Olitko mielestäsi tuhti? :D voi itku. Ethän sä edes näyttänyt siltä että sulla vois olla mitään lasta.

Kiitis kehuista, mun mielestä mulla on pienet silmät ja Pamela Tola on oikeesti tosi kaunis. Joku muukin on sanonut että on jotain samaa, vaikka mulla onkin siniset silmät. Sillä taitaa olla ruskeat.

Hölöhölö. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee et niiden tulee muka parempi mieli sanomalla jotain tommosta. Fortunate on ihan ikäisensä näköinen, ihon kunnostakin sen näkee, että on vielä tosi nuori. Eikä ole mikään transen näköinen ja sinäkin sen oikeasti tiedät. Ja ton kommenttis jälkeen varmaan huomasit ettei sun tullut edes parempi mieli. Fortunate on ollut livenä jopa kauniimpi kuin kuvissa. On siro ja upea muutenkin.

Samaa mieltä.

Tosta kokojutusta vielä, niin joo kyllä aika monikin varmaan on isompi kuin 152 senttinen ja muutenkin pieni ihminen. Siskon tyttö on 170 senttinen ja sillä on täydellinen iho ja muutenkin kaikki osat niin paikoillaan, että sen vieressä mun kokoinen ihminen näyttää naurettavalta naavapeikolta. :D Mutta se on vaan hienoa, että saa olla kaveria niin hienolle tytölle. Se ei oo kateutta vaan ylpeyttä.

Olitko mielestäsi tuhti? :D voi itku. Ethän sä edes näyttänyt siltä että sulla vois olla mitään lasta.

Kiitis kehuista, mun mielestä mulla on pienet silmät ja Pamela Tola on oikeesti tosi kaunis. Joku muukin on sanonut että on jotain samaa, vaikka mulla onkin siniset silmät. Sillä taitaa olla ruskeat.

Olin mä aika. Ja pitsanaama myös. :D Onneksi en tosin tajunnut sitä silloin! :D

Ei sulla oo pienet silmät. Ne vaan menee silleen kissasti ylös ulkonurkista ja se kaventaa vaikutelmaa, ettei ole niin pyöreä se silmän malli.
Sekin muuten voi tehdä sun silmistä isomman näköiset, kun ne on siniset ja Pamelalla taas ruskeat. Mutta teissä on paljon samaa olemuksessa. :)

Olin mä aika. Ja pitsanaama myös. :D Onneksi en tosin tajunnut sitä silloin! :D

Ei sulla oo pienet silmät. Ne vaan menee silleen kissasti ylös ulkonurkista ja se kaventaa vaikutelmaa, ettei ole niin pyöreä se silmän malli.
Sekin muuten voi tehdä sun silmistä isomman näköiset, kun ne on siniset ja Pamelalla taas ruskeat. Mutta teissä on paljon samaa olemuksessa. :)

Ja mä kun kun katoin että sulla oli niin ihana iho, niin tuore ja hyvä.

Hölöhölö sanoo hellari, joka on taas aivopesty Isossa Kirjassa. Yritä parantaa pääsi.

[QUOTE="vieras";28642884]Hölöhölö sanoo hellari, joka on taas aivopesty Isossa Kirjassa. Yritä parantaa pääsi.[/QUOTE]

Mua ei tarvii aivopiestä. Mutta googleta Immanuel ja imboys, siinä konffan parasta antia.

[QUOTE="vieras";28642919]Kalpea kuin lakana ja silmät seisoo päässä. Muutenkin vaihtaisin kadun toiselle puolelle, jos vastaan tulisit.[/QUOTE]

:laugh:
No joo o.. Kalpea olen aina ollut, raskaus laskenu hempan pohjalukemiin, salaman valohan ei tee mitään :saint:
Mut juu juu siinäpä vaihdat sitten :kiss: Like i care..

Yhteistyössä