V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja erimieltä;29099331:mä en nyt ymmärrä miten tää kommentti oli tarkotettu mulle??
se oli ap:lle sorry!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja erimieltä;29099331:mä en nyt ymmärrä miten tää kommentti oli tarkotettu mulle??
Kävin nyt hakemassa lapsen tuolta sängystä, ehti nukkua ehkä 3 min. Havahtui ja halusi puuroa kun kysyin, joten tultiin sit syömään se iltapuuro ja kaikki meni hienosti, oli oikein hyväntuulinen ja hekotteli. Nyt hakee uudestaan tuolla unta, lauleskelee jotain.
Hoh hoijaa. Sinne meni viimesetkin johdonmukaisuuden rippeet. Toisaalta eipä tarvinnut toisen nälkäisenä mennä nukkumaan. Onneks ei vanhemmuudessa jaeta mitaleja koska tänne niitä ei ainakaan olis tulossa... Kävin kyllä itse jäähyllä tuossa välissä mut se ei pitkään auttanut :/ Mies ei oo kotona, olisin muuten kyllä takuulla ulkoistanut itseni tuosta tilanteesta.
Itsellä on aika lyhyt pinna väsyneenä joten on todella vaikea välillä yrittää pysyä tilanteen yläpuolella. Ehkä pitäs vaan herkemmin kaivaa ne muumit esiin.
2-vuotiaalla vaippa?
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29100139:minkäs sille voi jos ei itse osaa käyttäytyä aikuisen tavalla. aika julmaa kaks vuotiasta kohtaan. itse olisin, joko antanut tilanteen rauhoittua hieman. tai sitten pannut heti sen muumin pyörimään, jos kerta lapsi olis hiljentynyt sitä katsomaan. ei nyt mitään traumoja silti saa. ehkä äiti oli niin väsynyt, että kaikki keitti yli
Torvinen se jaksaa, vaikka ei ole edes äiti.2-vuotiaalla vaippa?
Sori vaan, mutta mä en oikein ymmärrä, miksi vanhempien pitäisi olla lapsiensa kanssa jotain viilipyttyjä, jotka ei ikinä hermostu. Ei siinä mitään, jos on oikeasti sellainen, mutta ei sitä väkisin tarvi yrittää.
Kyllä äideilläkin on oikeus keittää yli ja vetää mehukkaat raivarit.
Jotenkin vaan kuulostaa niin epätodelliselle, että aikuisen pitää olla joku robotti joka ei koskaan hermostu... mitä se lapsi sitten sellasesta oppii?