Laitoin eilen huppelissa viestin sille "vanhalle" (jos joku muistaa) mitä mun nyt pitäs tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puute ja nyt hävetys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puute ja nyt hävetys

Vieras
no se ei ole vielä sitä saanut koska puhelin on kiinni mutta voi helvetti kun se sit avaa sen ja lukee,nolottaa jo muutenkin mut nyt hävettää entistä enemmän kun näin sen kaupassa naisen kanssa,on ilmeisesti sekin sitten löytänyt naisen.

Mut mitä mä nyt teen kun laitoin sen viestin sille yöllä ni olenko nolosti vai laitanko sille nyt jonku pahottelu viestin kun on nyt sit kai varattu. Voi luoja mua hävettää,olisin jo kaupas sanonu sille et olen huppelis laitellu sulle viestiä et sori vaan mut enhän mä nyt voinu ku siin vieres oli se nainen.

No et todellakaan laita yhtään mitään!! Vinkkaat silmää vaan viehkeästi kun jatkossa tapaatte! Hitostako sinä voit tietää toisen varaustilanteesta, ei se mitään ota jos ei annakaan..
Nolointa tuollainen selittely olisi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja puute ja nyt hävetys;27115887:
No tavallaan...Törmäsin siihen toiseen ja se tuli juttelee mulle ja sit vietettii ilta/yö yhessä mut ei me kyllä harrastettu mitään,ku kumpikin suurinpiirtein nukahti heti ku vaakatasoon päästiin mut sylikkäin sit nukuttiin. Jos tuo menee vielä ukkoutumaan ni sit on peli menetetty...no joo,ei se vakiinnu koskaan.

Mutta aamulla ?! Kivempaahan se selvinpäin on ja hyvin levänneenä?

Mutta aamulla ?! Kivempaahan se selvinpäin on ja hyvin levänneenä?

Ei me sillonkaan,mulla helvetin paha olo ja seki oli kyl ihan unessa koko mies pitkälle päivään ja sit ku oltii hereillä ni meni lähinnä jutellen ja pusutellen /kosketellen. Jotenkin se nyt jäi koko seksi. Tuo on kyl kiva mies silleen et meillä aina kyl juttu lentää ja kun tiedän et se ei seksiä vongu,et jos sitä on ni sit on mut jos ei ole ni sit ei ole.

[QUOTE="hmmm";27116313]Joo, en mäkä mitään alkais lähettelee. Tehty mikä tehty. Nyt vaa leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. ;D[/QUOTE]

Tuo on niin masentava sanonta:( muutenki menee ihan helvetin huonosti miesrintamalla.

Katsos puhelimen asetuksista kauanko viesti on voimassa. Jos ei tietyn ajan puitteissa mene perille (joka on asetuksissa määritetty), viesti ei mene ollenkaan... Eli siis jos välitystietoa ei kuulu 2h kuluessa jos asetuksissa on 2h, tulee välitystietojen sijasta epäonnistunut teksti välitystietoon...

Yhteistyössä