"laiton" huostaanotto! kehen voi ottaa yhteyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sossujen uhri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sossujen uhri

Vieras
luin tuon hesarin jutun ja ja kirjotinki sinne. niin haluaisin tietää keneen voin ottaa yhteyttä kun lapseni huostaaotettiin ja sijoitettiin perheeseen vuonna 2005.
ja huostaanotto tuli sossujen valehtelun takia!!
olen yrittänyt ettiä nimiä että keneen ottaa yhteyttä mutta enpä oo löytäny.
jos joku tietää niin autathan minua.
kiitos jo etukäteen!

sossujen valehtelun takia poikani vietiin, väittivät minua päihdeongelmaiseksi. sillonku mulla vielä poikani oli, en juonut ees sitä saunakaljaa saatika sitte huumeita käyttäny. vuosi ennen raskaaksi tuloa lopetin viinan käytön... sossut on k*sipäitä jotka haluaa tuhota ihmisten onnen ja elämän.

No ota yhteys vaikka asianajajaan. Minä en mitenkään silti usko, että sinulta oltaisiin ilman syytä lapsi viety...mutta toki voin olla väärässä, kun en tapausta tiedä.

tosi "kiva" ettei ihmiset usko minkälaisia sossut on. minun kohdalla ne teki huostaanoton tarpeettomasti , tai siis lapseni kohdalla. myös toisen paikkakunnan sossu näin minulle sanoi!!
ja ku ne minun lapsuuden ja nuoruuden tietää että "hurjapää" oon ollu niin niitä saatanan papereita ne kyttää ja keksii omiaan. ilmeisesti entinen laitosnuori ja vaikean lapsuuden elänyt ei voi/osaa kasvattaa lasta!

Alkuperäinen kirjoittaja sossujen uhri:
tosi "kiva" ettei ihmiset usko minkälaisia sossut on. minun kohdalla ne teki huostaanoton tarpeettomasti , tai siis lapseni kohdalla. myös toisen paikkakunnan sossu näin minulle sanoi!!
ja ku ne minun lapsuuden ja nuoruuden tietää että "hurjapää" oon ollu niin niitä saatanan papereita ne kyttää ja keksii omiaan. ilmeisesti entinen laitosnuori ja vaikean lapsuuden elänyt ei voi/osaa kasvattaa lasta!

No se tuntuu vain niin hurjalta, että ilman syytä viedään oma lapsi pois. Otan osaa kurjaan tilanteeseesi.

Mun on oikeasti tosi vaikea uskoa ns. turhiin huostaanottoihin..ennemminkin se on niin että ei oteta huostaan vaikka tarvis ja tarjotaan vaan avotukipalveluja..jos niitäkään...

no onhan mulla onneksi "pikkusiskot" kotona. tämän paikkakunnan sossun mielestä myös "isoveli" voisi asua kotona, hänen mielestä siinä ei olisi mitään ongelmaa.
ja monesti olenkin poikani sossulle soittanut ja kysynyt tarkempia syitä huostaanottoon niin vastaukseksi tullut hyminää ja muminaa. olen myöskin kysynyt että voinko poikani kotia saada, niin vastaus on ollut että en voi koska mulla on vakava päihdeongelma!
en tiedä mistä ne senki keksiny!

luin tuon hesarin jutun ja ja kirjotinki sinne. niin haluaisin tietää keneen voin ottaa yhteyttä kun lapseni huostaaotettiin ja sijoitettiin perheeseen vuonna 2005.
kiitos jo etukäteen!

:laugh:

Sori mutta kuulostat ap aika tyypilliseltä sossun asiakkaalta, jonka mielestä "sossut" ovat tietenkin katalia valehtelijoita ja vain kiusallaan puuttuvat teidän perheenne asioihin... mitään syytähän teissä itsessänne ei tietenkään ole. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
kiitos jo etukäteen!

Sori mutta kuulostat ap aika tyypilliseltä sossun asiakkaalta, jonka mielestä "sossut" ovat tietenkin katalia valehtelijoita ja vain kiusallaan puuttuvat teidän perheenne asioihin... mitään syytähän teissä itsessänne ei tietenkään ole. ;)

Sen enempää asiasta tietämättä tai kommentoimatta, niin tuskin tää ihan räkänaurun paikka on vaikka kuinka olisit eri mieltä?

Jep jep, viehän asia oikeuteen ap ja jos (ja kun) sieltäkään ei ymmärrystä heru, niin sitten vaan valitat Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen ja vetoat siellä siihen, että Suomen valtion sosiaaliviranomaisilla on salaliitto sinua kohtaan! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vähän hienotunteisuutta:
kiitos jo etukäteen!

Sen enempää asiasta tietämättä tai kommentoimatta, niin tuskin tää ihan räkänaurun paikka on vaikka kuinka olisit eri mieltä?

Joo samaa mieltä sinun kanssasi.
Musta on tosi törkeää "räkättää" toisten ongelmille. Se on vähä niin että taitaa olla pumpulissa kasvaneita ja hyvin lapsellisia ihmisiä nää jotka näin asioihin reagoi.

kyllä mä tiedän kaksi tapausta joissa lapset on käyty nimettömien puheluiden ja niiden sisältämien valheiden perusteella hakemassa kotoa jopa keskellä yötä,kun lapset ovat nukkuneet..
Ja asianajajalle soitto oli molemmissa tapauksissa fiksu teko..lapset ovat nyt kotona ja voivat paremmin kuin hyvin...
Ton tajuu vasta kun näkee sen läheltä..
Pitäishän pystyy luottaa sosiaaliväkee ja poliisiinkin..

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja vähän hienotunteisuutta:
l
Se on vähä niin että taitaa olla pumpulissa kasvaneita ja hyvin lapsellisia ihmisiä nää jotka näin asioihin reagoi.

Tai sitten vähän liikaa sossun asiakkaita nähneitä ja sitä kautta kyyniseksi muuttuneita...

Jep jep, viehän asia oikeuteen ap ja jos (ja kun) sieltäkään ei ymmärrystä heru, niin sitten vaan valitat Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen ja vetoat siellä siihen, että Suomen valtion sosiaaliviranomaisilla on salaliitto sinua kohtaan! :laugh:

Taisipa löytyä (taas?) yksi sossun täti täältäkin.

Räkänaurun paikkka.

saisit varmaan suomi 24 biovanhemmat palstalla asiallisia vastauksia ja tukea tilanteeseesi.
naurajille ja ilkkujille:huostaanotossa tietyt kriteerit tulee täyttyä.
nuoremme sijoitettiin syyllä"vaarantaa omalla käytöksellään terveyttään."tämä ei riitä syyksi,joten sossu KEKSI puutteita kodin olosuhteissa.
nämä puutteet ei millään lailla olleet vaarana 3 muun lapsen kehitykselle.
sossu itse myönsi valehdelleensa saadakseen sijoitus vaatimuksen läpi ho:ssa.
ap:lle jaksamista

Enpä ole sossujen kanssa työskennellessä törmännyt yhteenkään tarpeettomaan huostaanottoon, päinvastoin niitä saa kunnolla ravistella eikä sittenkään mitään tapahdu!!!!

Eli 3v. kesti että huomasit huostaanoton olleen laiton? Mitä olet tän 3v. tehnyt?

Valitettavasti sossuilla ei ole aikaa puuttua kuin jäävuoren huippuihin eli räikeimpiin tapauksiin. Iso osa lapsista jää vaille apua (joko avohuollon tukitoimia tai huostaanottoa) koska sossuilla ei ole resursseja toimia. Ei ole riittävästi henkiläkuntaa, rahaa eikä aikaa.

kiitos jo etukäteen!

Minä uskon sinua, sillä tiedän monia kaltaisiasi tapauksia ja muitakin. Peruspalveluministeri Paula Risikko on pyytänyt ottmaan häneen yhteyttä:

Osoitteen löydät täältä:

http://www.paularisikko.net/yhteystiedot/paula.htm

Yhteistyössä