laitoshuoltajan kurssista ja työstä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katjuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palkkaus aika huono :/ . n.1000-1100 euroa puhtaana käteen. Pitkiä päiviä paljo, ainaki tuolla, missä minä olin ennen töissä, ku jäin äitiyslomalle, josta hoitovapaalle ja sit äitiyslomalle :). Meillä pomo ei ollut yhtään joustava. Saatto laittaa 9pvää putkeen töitä, sitten yksi vapaa päivä, taas esim.7pvää putkeen töitä, sitten vaikka vasta 2 tai 3 vapaapvää. kerran kahdessa kuussa oli koko viikonloppu vapaa.
Voit työskennellä jollain osastolla, siivoilla yleisiä tiloja tms. Itse olen siivoillut yleisiä tiloja. On aika yksinäistä puuhaa ja tuntuu, että kaikki paineet ja epäsiisteys kasautuu laitoshuoltajan päälle, vaikkei syy olisikaan hänen.
Reilun vuoden verran työskentelin eräällä kirurgisella osastolla ja täytyy sanoa, että siellä oli ilo työskennellä. Työkaverit oli todella mukavia ja hoitajat ja lääkärit piti meitä tasavertaisina heihin verrattuna.

hei!itse olen käynyt laitoshuoltajan ammattitutkinnon.tämä ala sopii ainakin minulle.työ on fyysistä mutta itsenäistä ja näkee monenlaisia tilanteita ja ihmisiä.myös tässä pikkulapsi vaiheessa arvostaa myös sitä että,kun työt loppuu ei yleensä tarvitse työtään miettiä,ennenkuin taas seuraavana työpäivänä.itse olen toista vuotta osa-aikaisena kerroshoitajana hotellissa.palkka ei jonain kuukautena ole häävi,mutta myös se hyvä puoli että voin vaikuttaa työpäivieni määrään ja tunteihini,monessa muussa paikassa ei noin voisi tehdä.välillä tosin meilläkin on pitkiä työputkia ja ainainen valmius tulla töihin,vaikka listassa sitä ei olisikaan.minulle ainakin tämä työ sopii.

Yhteistyössä