Laittaisitteko vaipan lapselle tällaisessa tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on paha tapa miettiä liian tarkkaan turhanpäiväisiäkin asioita. :D Toisin sanoen saan tehtyä ongelman kyllä asiasta kuin asiasta.... näköjään. :D Itekkin kun nyt mietin tarkemmin näiden vastaustenkin jälkeen niin en mä kyllä automatkalle ainakaan vaippaa laita. Ollaan vaan miehenkin kanssa vähän eri mieltä nyt tästä...

Potta mukaan autoon - pääseehän sielt motarilta toki pois - tai sitten käytte puskapissalla kun se hätä iskee.
Lentokoneessa vois olla ehkä vaippa - tai sekin riippuu siitä kyllä miten lapsi ite suhtautuu. Mun oma 2,5v ei kyllä suostuis vaippaa enää päivällä laittaan. Siitä tulis ihan hirvee huuto ja tappelu, enkä viittis laittaa kun kerran hän on hienosti ilman vaippaa päivisin jo ollut. Hänellä kyllä pidemmät pissavälit.

Lapset ovat hyvin yksilöllisiä tässäkin asiassa. Mun selkärangallani ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa että poika käy usein pissalla. Meillä on kuivaksiopettelua kyllä ollut ja on edelleen. Onhan hän päiväkuiva ollut jo pitkään, käy vain usein pissalla...

Mun on vähän vaikea ymmärtää miksi jotkut suosittelee, että ei vaippaa. Kyllä mä laitan mun 3,5 v täysin kuivalle tytölle vaipan, jos tilanne sitä vaatii. Siis todella harvoin. Ymmärtää itse asian täysin. Joskus esim. on kuuman päivän päätteeksi hirveän janoinen ja tajuan, ettei ole juonut lähimainkaan tarpeeksi. Sitten sovitaan että laitetaan yöksi vaippa. Siis ehkä kerran kuussa.

Älä ressaa vaan laita vaippa, turha sitä on sen syvällisemmin miettiä.

Mä laitoin mun eskari ikäiselle vaipan kun menimme huvipuistoon .vaippoja jäänyt kun yökastelu loppui .ajattelin että ei tartte vessoja etsiskellä .matkalla kävimme huotsikalla jossa kysyin vessan tarvetta mutta huvipuistossa huomasin että pissa oli vaipassa eikä ollut vara vaippaa .no tyttö päivän pissavaipassa varmaa useammat pissat kun kotoo riisuin pesin ja rasvasin punoittavan pepun.

Yhteistyössä