Laittaisitteko vauvan ulos nukkumaan jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
eli laittaisitteko vauvan (10kk) ulos nukkumaan, jos olisi kuumeessa, mutta kuume olisi laskenut lääkkeen avulla? Ulkona pari astetta pakkasta. Nuhaa, yskää tai muuta ei ole, ainoastaan kuume. Äsken mittasin 38. Vauva ei osaa nukkua sängyssään tai vaunuissa sisällä, kuin korkeintaan puolen tunnin unet. Ulkona taas 1,5-2 tuntia.. Mietin nyt että jos kuume laskee, olisiko hyvä kuitenkin laittaa ulos nukkumaan, jotta saisi levättyä kunnolla?

kyllä minä veisin jos ei kuumetta kerta ole sillä hetkellä ja kunnolla pukisin päälle. kunhan pidät huolta ettei pääse tuuli tai veto mistään. vedät mieluummin vielä vaikka vilttejä rattaitten päälle. hyvää tekee vaan vähän pihalla olla :)

Kiitoksia neuvoista! Eli uskallan laittaa vauvan ulos nukkumaan, kunhan kuumetta ei ole. Vauva kuitenkin kuumeesta huolimatta on jaksanut leikkiä lattialla ja ollut suht hyvän tuulinen. Mitä nyt eilen illasta, kun kuume oli korkeimmillaan..

Mikäs sitä kuumeista estää laittaa ulos nukkumaan? Onko kellään siihen antaa oikeata tietoa? Eikös usein suositella, että huoneilmaakin viilennetään, että olisi parempi/helpompi olla?
Laittaisin tottakai ulos ihan normaalisti, jos siellä nukkuu hyvin.

Kyllä meillä on vauvat nukkuneet ulkona, vaikka lämpöä on ollutkin. Olen yrittänyt vain varoa liiallista pukeutumista. Kovassa kuumeessa on pikkuisetkin nukkuneet sisällä, joten silloin ei ole tarvinut, mutta ei meillä ole taudit pahentuneet ulkona nukkumisen vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Mikäs sitä kuumeista estää laittaa ulos nukkumaan? Onko kellään siihen antaa oikeata tietoa? Eikös usein suositella, että huoneilmaakin viilennetään, että olisi parempi/helpompi olla?
Laittaisin tottakai ulos ihan normaalisti, jos siellä nukkuu hyvin.

Mun tietääkseen ainut on, että helposti pukee ja suojaa pikkuisen liian kuumiin oloihin sinne ulos, jolloin kuume nousee.

Yhteistyössä