M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
http://www.youtube.com/watch?v=ifsRkSa7OG4&feature=fvw
Ootko kyllä ollu teininä ihan samalla musiikkimaulla varaustettu ku minäki!!! Kaveri sai kortin ja osti sellasen vanhan bemarin josta käännettiin se toinen etupenkki nii, että istuja näki koko ajan takapenkille.. Voi sitä musan luukutusta ja muuta örvellystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
Ootko kyllä ollu teininä ihan samalla musiikkimaulla varaustettu ku minäki!!! Kaveri sai kortin ja osti sellasen vanhan bemarin josta käännettiin se toinen etupenkki nii, että istuja näki koko ajan takapenkille.. Voi sitä musan luukutusta ja muuta örvellystä![]()
![]()
Minkä ikänen oot??
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
![]()
Minkä ikänen oot??
27![]()
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
![]()
Minkä ikänen oot??
27![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
![]()
Minkä ikänen oot??
27![]()
Niin ja mistä päin oot??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
![]()
Minkä ikänen oot??
27![]()
Torniossa vaikutanSinä?
Alkuperäinen kirjoittaja miumiu:multa ei kysytty, mut mut joo moro tää 33 "mummo" poistuu takavasemmalle täältä nuorison keskeltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
![]()
Minkä ikänen oot??
27![]()
Torniossa vaikutanSinä?
Liian pieni paikkakunta, että sen tässä sanosin, mutta sanotaanko että oulusta vielä 200 kilsaa alas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
![]()
Minkä ikänen oot??
27![]()
Torniossa vaikutanSinä?
Liian pieni paikkakunta, että sen tässä sanosin, mutta sanotaanko että oulusta vielä 200 kilsaa alas![]()
Siehän asut melkein naapurissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja hanna:http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I
Tätä kuunneltiin kotibileissä kun oltiin 14v![]()
Tää on aika kiva jytkytys. Mikä vuosi?
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
![]()
Minkä ikänen oot??
27![]()
Torniossa vaikutanSinä?
Noo, melekeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:onko tää enää teinibiisi... Mut tää on mun karaokebravuuri. Tai yksin en tätä koskaan laula, mut yhden ystävän kanssa, joka on nyt tsekissä vaihdossa, ikävä sitä![]()
niin ja se biisi
![]()
Minkä ikänen oot??
27![]()
Torniossa vaikutanSinä?
Noo, melekeen![]()
Aattelin jo, että yt, mutta menee liian alas...
Alkuperäinen kirjoittaja re:Äh, ei mitään tais olla tuo 3 sidu liikaaAlkaa tuo suomenkartta saaha uusia piirteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Äh, ei mitään tais olla tuo 3 sidu liikaaAlkaa tuo suomenkartta saaha uusia piirteitä.
Tiiäkkö missä on ylivieska?
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Äh, ei mitään tais olla tuo 3 sidu liikaaAlkaa tuo suomenkartta saaha uusia piirteitä.
Jep, tiedän mutta mie kuvittelin koko ajan että sie kirjotit, että ylös. Se oliki alaspäin :d
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Äh, ei mitään tais olla tuo 3 sidu liikaaAlkaa tuo suomenkartta saaha uusia piirteitä.
Jep, tiedän mutta mie kuvittelin koko ajan että sie kirjotit, että ylös. Se oliki alaspäin :d
hahhaano mä oon likeltä ylivieskaa...
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Äh, ei mitään tais olla tuo 3 sidu liikaaAlkaa tuo suomenkartta saaha uusia piirteitä.
Onko sulla lapsia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Äh, ei mitään tais olla tuo 3 sidu liikaaAlkaa tuo suomenkartta saaha uusia piirteitä.
Onko sulla lapsia![]()
On, kui? Etkai ala jo tunnistaan meikäläistä??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Alkuperäinen kirjoittaja re:Äh, ei mitään tais olla tuo 3 sidu liikaaAlkaa tuo suomenkartta saaha uusia piirteitä.
Onko sulla lapsia![]()
On, kui? Etkai ala jo tunnistaan meikäläistä??![]()
Ei senttään, mulla 2 lasta... Lupasin, että aamulla mennään hiihtään. Hiphei ja Äiti kuikkii vielä täällä=) hehheh.. Aamulla ei naurata...