Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Eikös tästä ole varoiteltu jo aikaa sitten että älkää hyvät ihmiset lapsianne laittako MIHINKÄÄN nettisivuille :|
Ne pedofiilit kun ei katso välttämäti sitä onko vaatteet päällä lapsella vai ei..
Eli eiköhän tuo ole aika kaukaa haettua suurin osa pedofilia rikoksista tapahtuu "perhe tai ystävä piirissä"
Eikös pedofiilit nimenomaan nettiä käytä usein välineenään? Ja jakelevat sen välityksellä kuvia ja vinkkejä mistä niitä kuvia löytää..
Musta se ei ole yhtään kaukaahaettua jos pitää lastensa kuvat poissa netistä sen takia.
Tarkoitin tuossa juuri sitä että jos itse et kuvia lapsistasi nettin laita niin tulle joku lehtikuvaaja esim. ja kuvaa jotain jossa lapsesi näkyy niin se siitä ettei mun lapsi nettiin tule( esaim meillä löytyy kaksi vnhinta lasta jopa nimellä kuva hausta googlesta ilman että olis itse kuvia nettiin laitettu).
Tietty jos lapset ei harrasta mitään, kouluun laitetaan kielto ja pussi päässä kuljetaan ulkona niin voi olla ettei pädytä ikinä nettiin

Lasten kuvia on netti pullolllaan. ja julkisella alueella saa lain mukaan jokainen kuvata ketä ja mitä haluaa
Enemmän ihmettelen niitä jotka anatavat lastensa olla alasti uimarannoilla, näinä kännykkä kamera aikoina