R
rupsis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:hei miks mut aina syrjäytetään =) :ashamed:
Palstalaiset tuntuu olevan taas sellaisella tuulella et oletko varma et haluat kommentteja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:hei miks mut aina syrjäytetään =) :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja rupsis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:hei miks mut aina syrjäytetään =) :ashamed:
Palstalaiset tuntuu olevan taas sellaisella tuulella et oletko varma et haluat kommentteja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä aina vaan esittelen mun proffakuvaa, mut pistetään vaihteeks tällanen...![]()
http://irc-galleria.net/view.php?nick=auryn&image_id=100805790
Alkuperäinen kirjoittaja rupsahtanut äiti :) :No jos aikani kuluksi laitan taasTaidan olla masokistisella tuulella
![]()
http://www.aijaa.com/v.php?i=4079907.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja rupsis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:hei miks mut aina syrjäytetään =) :ashamed:
Palstalaiset tuntuu olevan taas sellaisella tuulella et oletko varma et haluat kommentteja?![]()
joo haluan. ei ne negatiiviset mua haittaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja rupsis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja rupsis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:hei miks mut aina syrjäytetään =) :ashamed:
Sun täytyy laittaa isompi kuva jos huomiota haluat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:kohta kaikki laittaa mahdollisimman suuren kuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:http://www.aijaa.com/v.php?i=4093435.jpg
Mä en ikinä hauku ihmisten ulkonäköä, enkä nytkään sinällään hauku, mutta MIKSI noi sun kulmakarvat on tollaset? Susta on ollut täällä useampikin kuva ja olisit ihan nätti tyttö, mutta miksi oi miksi noi kulmakarvat on noin kamalat??????
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:kohta kaikki laittaa mahdollisimman suuren kuvan![]()
Hei joo!
(No en laita :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:kohta kaikki laittaa mahdollisimman suuren kuvan![]()
Hei joo!
(No en laita :xmas: )
joo jooootas mä keksin jotain....
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja rupsahtanut äiti :) :No jos aikani kuluksi laitan taasTaidan olla masokistisella tuulella
![]()
http://www.aijaa.com/v.php?i=4079907.jpg
Sähän olet nätti![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja rupsis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja rupsis:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:hei miks mut aina syrjäytetään =) :ashamed:
Sun täytyy laittaa isompi kuva jos huomiota haluat![]()
kohta kaikki laittaa mahdollisimman suuren kuvan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:hei miks mut aina syrjäytetään =) :ashamed:
Elä välitä niin mutkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
mites se P laitetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:onko tarpeeksi iso omakuva?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Otan riskin ja otan vastaan peetäkin. :xmas:
mites se P laitetaan?
Pjaskaa saa tulla.![]()
en mä osaa lähettää sellasta tavaraa koneen välityksellä...mitä mieskin sanois kun tulee töistä ja kone ihan kakassa....
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:onko tarpeeksi iso omakuva?
Alkuperäinen kirjoittaja rupsis:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:onko tarpeeksi iso omakuva?
Ihana asu sulla :heart:![]()