A
aurinko armas
Vieras
ja menkää ulos viettämää lasten kanssa laautiaikaa, niin minäkin nyt teen, joten heipat ja hauskaa ulkoilua, ihana ilma 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei pysty vielä, ku se nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei pysty vielä, ku se nukkuu.
en kettuillaksen kysy, mutta eikö sulla ole muuta tekemistä kuin koneella olla, jos muksu nukkuu?
meilläkin muksu nukkuu ja pitäis ruveta hommiin eikä näppäimistöö hakata :/
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei pysty vielä, ku se nukkuu.
en kettuillaksen kysy, mutta eikö sulla ole muuta tekemistä kuin koneella olla, jos muksu nukkuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mielelläni, mutta veikkaan että pomo olisi eri mieltä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja pomo:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mielelläni, mutta veikkaan että pomo olisi eri mieltä. :|
mitähän pomo sanois jos tietäis teidän olevan työaikana vaan netis!!! mun firmas ei onnistuis, potkua tulis persuuksiin...
Alkuperäinen kirjoittaja pomo:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mielelläni, mutta veikkaan että pomo olisi eri mieltä. :|
mitähän pomo sanois jos tietäis teidän olevan työaikana vaan netis!!! mun firmas ei onnistuis, potkua tulis persuuksiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja pomo:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mielelläni, mutta veikkaan että pomo olisi eri mieltä. :|
Kysynkö? Tossa se lukee vieressä Iltalehteä...
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Mun ex-työpaikassa surffailu työaikana oli ihan normaalia. Minkäs sille mahtoi jos ei puheluita tullut. Vaikea oli palvella asiakkaita jos ei ollut ketään ketä palvella...
Alkuperäinen kirjoittaja hihih:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei pysty vielä, ku se nukkuu.
olethan sä itekin koneella, huomaatsä?