laittakaapa kaikki nyt koneet kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurinko armas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pomo:
voi jessus leväperäistä touhua.Mä ainakin maksan siitä että töitä tehään, en lusmuilusta...

Työt tehdään heti kun niitä ilmenee. Muu aika yritetään saada aika kulumaan. Kun ei tänne väkisin voi asiakkaita sisään repiä. Ja palkkaus on pohja+provikka just sillä että sitten kun tehdään hommia, saadaan enemmän pätäkkääkin. ;)

Kiva että muistutat ulkoilusta ja aurinkosäästä. Nyt ollaan kuitenkin välillä päivälepoa viettämässä sisällä (lapset lepäävät sängyissään ja äiti lepuuttaa päätänsä tietokoneella). Aamupäivä jo ulkoiltiin, mutta illemmalla mennään taas. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Mun ex-työpaikassa surffailu työaikana oli ihan normaalia. Minkäs sille mahtoi jos ei puheluita tullut. Vaikea oli palvella asiakkaita jos ei ollut ketään ketä palvella...

No tämäpä se... Palvellaan kyllä salamana aina jos joku liikkeeseen astuu. Mutta kun rästihommat on tehty niin ei nyt viittis ihan tyhjänpanttinakaan istua...

Niinpä. Mä olen kerran ollut tosin sellaisessakin paikassa töissä, että jos ei asiakkaita ollut, niin sitten pistettiin myyjät siivoamaan, jotta pomo pystyi soittamaan siivoojalle, ettei tarvii tulla tällä viikolla siivoamaan ja säästi sillä rahaa... Meitä on moneen junaan.

Täällä ei edes paista aurinko. Ja normaali päivinäki meillä on tapana ulkoilla aamupäivällä ja iltasella uudemman kerran. Et vaikka meillä ei olis tätä tautia niin tähän aikaan äitee juopi kahvit ja naputtaa konetta :D Mee vaan ite ulos hus hus

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
en kettuillaksen kysy, mutta eikö sulla ole muuta tekemistä kuin koneella olla, jos muksu nukkuu?

meilläkin muksu nukkuu ja pitäis ruveta hommiin eikä näppäimistöö hakata :/

sun nimimerkki...... :xmas:

sorry:)
palstailen niin harvoin, ett heitän aina hatusta jonkin ja en todella muista kenenkään nikkei tääl.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy2:
en kettuillaksen kysy, mutta eikö sulla ole muuta tekemistä kuin koneella olla, jos muksu nukkuu?

palstailen niin harvoin, ett heitän aina hatusta jonkin ja en todella muista kenenkään nikkei tääl.

no eipä tuo haittaa:D *ottaa kohteliaisuutena*

mistäs tuollaisen keksitkään?

Pyrin aina laittaa jonkun jossa on vähän erikoisemman. minnat ja maijat ei nappaa. :)

Pyrin aina laittaa jonkun jossa on vähän erikoisemman. minnat ja maijat ei nappaa. :)

juu ei muakaan.. mun oma on holby cityn sairaala-ohjelmassa oli se yks hoitsu jonka nimi oli Chrissie.. muokkasin sitä vähän:D

AINA kun joku sanoo et menkää nyt ulos tai tehkää jotain muuta ku "äiti viettää laatuaikaa koneella", niin KAIKKIEN lapset nukkuu!! :D :D

Juu ei kuulu mulle, pistää vaan silmään et ne teidän lapset nukkuu aina.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
AINA kun joku sanoo et menkää nyt ulos tai tehkää jotain muuta ku "äiti viettää laatuaikaa koneella", niin KAIKKIEN lapset nukkuu!! :D :D

Oliskohan siks että äidit ei yleensä ehdi koneelle kuin silloin kun muksut nukkuu? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

noi pyhäsylvi sua, ne kunnon äidithän on jo siellä ulkona, niin eikait ne tule sieltä tänne sisään huuhtelee että hei me ollaan jo ulkona, mulla ei ole kumpikaan lapsista kotona, mutta silloin ko olivat ja nukkuivat päiväunia niin tähän aikaan juuri nukkuivat

Yhteistyössä