H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kyllä mä tiedän, ettei raskausarvet mitään kauniita ole, mutta ne on sentään vaan nahkaa :xmas:
Se, mitä tulee nahan alle on sitä, mitä ei voi laittaa raskauden piikkiin.
Ja jos jostain syystä alkaa lihomaan helpommin, pitää vaan tarkkailla enemmän mitä syö.
Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!![]()
tuota etkös ala oleen jo liian laiha sitten.. mulla on meinaan sama pituus ja 58kg painoa ja alipainoinen olen...
Herranen aika, miks te haluatte olla sairaalloisen alipainoisia, mä olen 178cm ja painan 72kg
Itse olen painanut 75kg paikkeilla molemmissa raskauksissa ja ei kyllä ollut ollenkaan ihana ja normaali olo. Raskaana nyt harvemmin on muutenkaan, mutta silti. En kestäisi jos olisin noin painava "normaalistikin". Ja mitä sitten? Olen tyytyväinen itseeni, enkä todellakaan pidä sairaalloisesti huolta siitä mitä painan, mutta tiedän, että tuon painoisena olen juuri sellainen kuin haluan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kyllä mä tiedän, ettei raskausarvet mitään kauniita ole, mutta ne on sentään vaan nahkaa :xmas:
Se, mitä tulee nahan alle on sitä, mitä ei voi laittaa raskauden piikkiin.
Ja jos jostain syystä alkaa lihomaan helpommin, pitää vaan tarkkailla enemmän mitä syö.
Sanopa sille, joka voi kokoajan pahoin ja yrittää välttää jatkuvaa oksentelua jatkuvalla syömiselle. Lisäksi vielä jos kaikki liikunta aiheuttaa supisteluja... Tuloksena oli mulle ainakin viimeisissä raskauksissa useampikin liikakilo.
Itselleni ainakaan tässä kotona ollessa (jääkaappi liihan lähellä vapaassa käytössä ja lenkkeily mahdollisuus jää pieneksi, kun yksin on lastenkanssa, joista osa ei enään vaunuissa istu) laihduttaminenkaan helppoa ole.
Mut sen paljastan kyllä, että olen vihdoin päässyt kuin päässytkin omiin mittoihini eli 154cm varressa on sen 47kg massaa. 2kg haluaisin vain vielä pois, mutta en mä stressiä siitä ota.
Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:155 ja eilen painoi 76,5. olen sitenkin sanutpainoa lisää tiputettua. vialä 6 kiloa niin olen tavoitepainossani =)
yleensä en toisten painosta juuri mieti ihmeempiä mut miten ihmees sun TAVOITE voi olla 70kiloa jos oot 155 pitkä? Vai tuliks pituuteen virhe?
tuota... jos ylipainoa on rutkasti, on ihan fiksua laittaa tavoite realistiseksi. Ylipainoiselle jo muutaman prosentin painonpudotus on hyödyksi ja lihavaa ihmistä harvoin kehoitetaan lääkäreiden toimesta edes laihtumaan normaalipainoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:.
Sanopa sille, joka voi kokoajan pahoin ja yrittää välttää jatkuvaa oksentelua jatkuvalla syömiselle. Lisäksi vielä jos kaikki liikunta aiheuttaa supisteluja... Tuloksena oli mulle ainakin viimeisissä raskauksissa useampikin liikakilo.
Pahan olon saa pysymään poissa parhaiten syömällä hedelmiä ja hapakorppuja, joten ei luulis hirveesti lihottavan.
Mutta ei se siis mua haittaa jos muut turpoo, silti on mun mielestä turha pistää esim ylihyvän ruokahalun raskauden piikkiin. :xmas:
Ja esim sinäkin olet päässyt omiin mittoihisi, toiset ei pääse, eikä yritäkään. Sanovat vaan että raskauden myötä tuli kiloja ja jatkavat mässäämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kyllä mäkin olen ihan entiselläni vielä kahden lapsen jälkeen. Enkä mä rehellisesti sanottuna ihan ymmärrä, millä lailla menneet raskaudet edes voisi näkyä?
Enkä kyllä myöskään ymmärrä, miten joku onnistuu keräämään ihan pirusti painoa raskauksien aikana.. Siis sitähän pitäisi tulla vauvan, istukan, veden jne mukaan ja jos tulee turvotusta ym niin kyllä se pois lähtee aikalailla heti.
Ihan turha siis mulle ainakaan väittää, että raskaudet lihottavat.
*avaa sateenvarjon*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kyllä mäkin olen ihan entiselläni vielä kahden lapsen jälkeen. Enkä mä rehellisesti sanottuna ihan ymmärrä, millä lailla menneet raskaudet edes voisi näkyä?
venynyt, raskausarpinen iho ei palaudu millään ennalleen kuten eivät myöskään maidonnoususta ja imetyksestä ruipahtaneet raskausarpiset rinnat. Ellei turvaudu kirurgin veitseen, ne eivät korjaannu millään entiselleen.
Kyllä menneet raskaudet voivat näkyä. ja yleensä näkyvät eikä sille voi paljon mitään edes tehdä.
lisänä mahdolliset sektioarvet. mullakin on pystyssä oleva hätäsektioarpi joka kiristää ihossa niin että maha näyttää perseeltä... ja alapää on esikoisen synnytyksen jäljiltä kursittu kasaan vähän miten sattuu, se tosin ei varsinaisesti näy päällepäin ellen ole ilman housuja jalat levällään.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:164 cm ja 59kg..
haaveena ois painaa 55 kg, mutta ei oikein jaksais alkaa laihikselle tai tarkemmin syömistä seuraamaan.. toivottavasti nyt, kun olen alkanut tekemään pitkiä lenkkejä koiran kans ja kohta otan pyörän käyttöön, saan tiputettua ton 4 kg pois..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!![]()
tuota etkös ala oleen jo liian laiha sitten.. mulla on meinaan sama pituus ja 58kg painoa ja alipainoinen olen...
Herranen aika, miks te haluatte olla sairaalloisen alipainoisia, mä olen 178cm ja painan 72kg
Itse olen painanut 75kg paikkeilla molemmissa raskauksissa ja ei kyllä ollut ollenkaan ihana ja normaali olo. Raskaana nyt harvemmin on muutenkaan, mutta silti. En kestäisi jos olisin noin painava "normaalistikin". Ja mitä sitten? Olen tyytyväinen itseeni, enkä todellakaan pidä sairaalloisesti huolta siitä mitä painan, mutta tiedän, että tuon painoisena olen juuri sellainen kuin haluan.![]()
Mä olen just ton 178/58, synnytys 4 kk sitten. Mullakin sama juttu, eli molemmissa raskauksissa painanut 72-75 kg, enkä todellakaan tuntenut silloin oloani hyväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja hy:Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!![]()
Aika perhonen oot jos tollaiseen painoon tähtäät. terveen oloista...