eli olis hakusessa kesämekko... en yhtään osaa päättää minkälaisen ostais. pitkä vai lyhyt. kuvioo vai yksvärinen. vaikeeta on minunkii elämä.
laittakaa linkkiä minkälaisia olette itsellenne ostaneet tai haluaisitte.
laittakaa linkkiä minkälaisia olette itsellenne ostaneet tai haluaisitte.




