LAIVALLA, tuli mieleen, että onko se hytin "vessavesi" ihan juomakelpoista? uskaltaako

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä kymysys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ekolo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmn:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
millasia ne pullopussit on? ja tutit pitää silti pestä...

Ne on kuin pieniä pakastepusseja, tulevat kiinni siihen tuttiosan ja pullon väliin.
Eivät montaa euroa maksa ja ovat tosi kätsyjä matkassa mukana!

Aika paljon vähemmän sitä pesua on jos vaan tutit pesee!

mistäs näitä saa?

Mä ostin muistaakseni ihan S-marketista. Siinä on siis sellainen muovinen kehikko, jonka sisään tulee se kertispussi ja tutti sit siihen päälle korkiksi.

Kivan ekologiselta kuulostaa! Kuinka paljon muovia pakkauksessa vielä on? Onko yksittäispakattuja muovipusseja? Mutta kiva, että on kätevää :)

Terveisiä täältä reaalimaailmasta sinne heinäpaalimajaasi. Pese sinä vain niitä lasisia 20-luvun arvoylpön perintötuttipullojasi, meillä tuttipullot ovat muovia. Sit meillä on tapana silloin tällöin pakata nestemäisiä tavaroita vaikkapa muovisiin eväsrasioihin. Tai herramunvereni: käyttää 10x20 cm kokoisia muovipusseja vauvan satunnaisessa matkailukäytössä.

Mä olen aina ostanut hyttiin pullovettä ja juonut sitä. Hanavedellä olen pessyt hampaat. En pesisi vauvan tuttipulloja sillä hanavedellä. Suosittelen myös noita pullopusseja!

Tota.. sulle ei sitten tullut mieleen, että kyllä siellä varmaan olis ilmotettu aika moneen kertaan, jos hanavesi ei olis juomakelpoista?

Varmaan olisikin, mutta hanasta en menis niin vannomaan... Eli se VESI onkin juomakelpoista, mutta hanassa on varmaan sen miljardi bakteeria, kun ihmiset oksentelee ja kuseskelee niihin altaisiin, että sen takia en itse siitä hanasta juo... Hampaita pestessäkin oksettaa...

Ne hanat ja lavuaarit, samoin kuin kaikki pinnat, voi pyyhkäistä desinfioivilla pyyhkeillä. Olen näin tehnyt monta kertaa.

Yhteistyössä