Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei uskottava selitys:Seli,seli...niin varmaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ei uskottava selitys:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No todellakin on ainakin typerä kysymys.
Jaa, miten niin typerä kysymys? Mistä luulet sen veden tulevan sinne? Vesiputkia pitkin vai? Tulee juu hyttiin, mutta entäs sinne laivaan?
Nyt on myönnettävä että silmät on vielä sirrissä ja luin tai ymmärsin väärin. Ymmärsin siis että ap tarkoittaa ihan sitä vessanpöntössä olevaa vettä.
:ashamed: Mä ajattelin, että onhan se vesi ehkä ihan OK mutta kuka sitä nyt sieltä käyttää. :ashamed:
Itse en kyllä käyttäis hanavettäkään sieltä vauvan tuttipullojen pesemiseen, mutta ei siihen varmaan kuolekaan.
Seli,seli...niin varmaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja ei uskottava selitys:Seli,seli...niin varmaan...
No, noin minäkin se aluksi luin. Tai ainakin siis käsitin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja ei uskottava selitys:Seli,seli...niin varmaan...
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja ei uskottava selitys:Seli,seli...niin varmaan...
ootteko te ihan dorkia???
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Ei kannata juoda.
Björn. Raittiusliikkeen mannekiini.
Alkuperäinen kirjoittaja totta:Alkuperäinen kirjoittaja ei uskottava selitys:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:No todellakin on ainakin typerä kysymys.
Jaa, miten niin typerä kysymys? Mistä luulet sen veden tulevan sinne? Vesiputkia pitkin vai? Tulee juu hyttiin, mutta entäs sinne laivaan?
Nyt on myönnettävä että silmät on vielä sirrissä ja luin tai ymmärsin väärin. Ymmärsin siis että ap tarkoittaa ihan sitä vessanpöntössä olevaa vettä.
:ashamed: Mä ajattelin, että onhan se vesi ehkä ihan OK mutta kuka sitä nyt sieltä käyttää. :ashamed:
Itse en kyllä käyttäis hanavettäkään sieltä vauvan tuttipullojen pesemiseen, mutta ei siihen varmaan kuolekaan.
Seli,seli...niin varmaan...
huomas että muut oli toistamielä ja vaito kantaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä siellä joskus ennen vanhaan oli kielto. Muistaako kukaan muu samaa vai kuvittelenko?
Ei juoda laivalla hanasta vettä, mutta hampaat sillä pestään kyllä. Pulloja en ehkä pesis. Pullopussit saattais olla hyvä vaihtoehto, jos monta pullollista tarttee juoda. Toisaalta, mekin on baarissa/kahvilassa hanasta otettu sitä ilmaista vettä, joka luultavasti on aivan samaa kamaa.
Jos nyt vielä pidemmälle ajattelet tätä hommaa. Joisitko sä Ruotsissa hanavettä? Tai Tallinnassa? Satamassahan ne vesisäiliöt tosiaan täytetään.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja ei uskottava selitys:Seli,seli...niin varmaan...
Ai se ei olekaan tuttipullojen pesukone
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja ei uskottava selitys:Seli,seli...niin varmaan...
Ai se ei olekaan tuttipullojen pesukone
Kyä varmaan sellaisiakin on. Minä en onn nähnyt enkä tunnistaisi jos vastaan tulisi, mutta en epäille etteikö olisi.
En ole käynyt Teksasissakaan, mutta silti uskon että se on olemassa, kun Las Vegasissa niin kertoivat.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:millasia ne pullopussit on? ja tutit pitää silti pestä...
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Luepa RAne tarkemmin.On kyllä olemassa,mutta tässä puhuttiin vessanpöntön vedestä...
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Luepa RAne tarkemmin.On kyllä olemassa,mutta tässä puhuttiin vessanpöntön vedestä...
Mun silmäni näkivät vain puhetta hytin "vessavedestä" . Vieläpä lähes pikkusormi elegantisti koukistettuna. EI kiitos. Mä jätän sellaiset boolit välliin.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Luepa RAne tarkemmin.On kyllä olemassa,mutta tässä puhuttiin vessanpöntön vedestä...
Mun silmäni näkivät vain puhetta hytin "vessavedestä" . Vieläpä lähes pikkusormi elegantisti koukistettuna. EI kiitos. Mä jätän sellaiset boolit välliin.
Niin kyllä ap tarkoitti vessan hanavettä,mutta toinen vessanpöntön vettä
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:millasia ne pullopussit on? ja tutit pitää silti pestä...
Ne on kuin pieniä pakastepusseja, tulevat kiinni siihen tuttiosan ja pullon väliin.
Eivät montaa euroa maksa ja ovat tosi kätsyjä matkassa mukana!
Aika paljon vähemmän sitä pesua on jos vaan tutit pesee!
Alkuperäinen kirjoittaja hmn:Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:millasia ne pullopussit on? ja tutit pitää silti pestä...
Ne on kuin pieniä pakastepusseja, tulevat kiinni siihen tuttiosan ja pullon väliin.
mistäs näitä saa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmn:Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:millasia ne pullopussit on? ja tutit pitää silti pestä...
mistäs näitä saa?
Mä ostin muistaakseni ihan S-marketista. Siinä on siis sellainen muovinen kehikko, jonka sisään tulee se kertispussi ja tutti sit siihen päälle korkiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ekolo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmn:Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:millasia ne pullopussit on? ja tutit pitää silti pestä...
mistäs näitä saa?
Mä ostin muistaakseni ihan S-marketista. Siinä on siis sellainen muovinen kehikko, jonka sisään tulee se kertispussi ja tutti sit siihen päälle korkiksi.
Kivan ekologiselta kuulostaa! Kuinka paljon muovia pakkauksessa vielä on? Onko yksittäispakattuja muovipusseja? Mutta kiva, että on kätevää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä siellä joskus ennen vanhaan oli kielto. Muistaako kukaan muu samaa vai kuvittelenko?
Ei juoda laivalla hanasta vettä, mutta hampaat sillä pestään kyllä. Pulloja en ehkä pesis. Pullopussit saattais olla hyvä vaihtoehto, jos monta pullollista tarttee juoda. Toisaalta, mekin on baarissa/kahvilassa hanasta otettu sitä ilmaista vettä, joka luultavasti on aivan samaa kamaa.
Jos nyt vielä pidemmälle ajattelet tätä hommaa. Joisitko sä Ruotsissa hanavettä? Tai Tallinnassa? Satamassahan ne vesisäiliöt tosiaan täytetään.
Alkuperäinen kirjoittaja ekolo:Kivan ekologiselta kuulostaa! Kuinka paljon muovia pakkauksessa vielä on? Onko yksittäispakattuja muovipusseja? Mutta kiva, että on kätevää![]()