M
memmi
Vieras
Appivanhemmat juhlistavat 40-v. hääpäiväänsä risteilyllä ja maksavat mukaan myös lapsensa perheineen (tietty myös ruoat maksetaan). Mukaan tulevat myös appivanhempien ystäväpariskunta, myös jälkeläisineen. Nämä ovat meille vieraita, tai siis mies on tuntenut heidän lapsena.
Meikäläinen on ihan tuskassa jo valmiiksi, kun meillä on pienet lapset (4kk, 2v ja 5v) ja tuosta väenpaljoudesta huolimatta ollaan kuitenkin paljolti "omillamme". (Tottakai, mehän ollaan vanhempia). Pelkkä ajatuskin näiden kanssa leikkihuoneessa istumisesta ja rattaiden kanssa pelaamisesta väsyttää. Jos itse maksettais ei tod oltais vielä risteilty, vaan vasta kun nuo pienimmät on vähän isompia.
Appivanhemmat ottavat ihan varmasti alkoholia isolla kädellä (ainakin appiukolla on alko-ongelmaa vissiin kaikkien muiden mielestä, paitsi omastaan) joten heti ruokailun jälkeen saa katsoa ettei mennä vahingossakaan heidän lähelle. Ohjelmassa on satavarmasti kovaäänistä huutoa ja mekastusta, sammumista mahd. käytävälle jne. mukavaa. Näitä juttuja ollaan nähty vuosien varrella ihan tarpeeksi. ONNEKSI pienet lapset on hyvä syy vetäytyä illalla hyttiin ajoissa.
Risteily on Ruotsiin saakka, joten puolitoista vuorokautta edessä *huokaus*. Hyttinä on Lux enkä edes ole varma mahtuuko meidän perhe sinne nukkumaan.
Myötätuntoa, pliiis? (Ja kiitos ei näitä "olisit kiitollinen kun pääsette laivalle ja reissu maksetaan"-paasauksia). Tai edes ideoita mitä Tukholmassa vois tehdä tämmöisellä revohkalla?
Meikäläinen on ihan tuskassa jo valmiiksi, kun meillä on pienet lapset (4kk, 2v ja 5v) ja tuosta väenpaljoudesta huolimatta ollaan kuitenkin paljolti "omillamme". (Tottakai, mehän ollaan vanhempia). Pelkkä ajatuskin näiden kanssa leikkihuoneessa istumisesta ja rattaiden kanssa pelaamisesta väsyttää. Jos itse maksettais ei tod oltais vielä risteilty, vaan vasta kun nuo pienimmät on vähän isompia.
Appivanhemmat ottavat ihan varmasti alkoholia isolla kädellä (ainakin appiukolla on alko-ongelmaa vissiin kaikkien muiden mielestä, paitsi omastaan) joten heti ruokailun jälkeen saa katsoa ettei mennä vahingossakaan heidän lähelle. Ohjelmassa on satavarmasti kovaäänistä huutoa ja mekastusta, sammumista mahd. käytävälle jne. mukavaa. Näitä juttuja ollaan nähty vuosien varrella ihan tarpeeksi. ONNEKSI pienet lapset on hyvä syy vetäytyä illalla hyttiin ajoissa.
Risteily on Ruotsiin saakka, joten puolitoista vuorokautta edessä *huokaus*. Hyttinä on Lux enkä edes ole varma mahtuuko meidän perhe sinne nukkumaan.
Myötätuntoa, pliiis? (Ja kiitos ei näitä "olisit kiitollinen kun pääsette laivalle ja reissu maksetaan"-paasauksia). Tai edes ideoita mitä Tukholmassa vois tehdä tämmöisellä revohkalla?