Ä
Äiti68
Vieras
Itse kolmen lapsen äitinä kannattaisin ajatusta siitä ettei kannata ottaa lapsia mukaan katsomaan tuota ällöttävää kännäystä ;( ajatelkaa nyt. Pieni lapsi yksinm isossa laivassa ja ku Äidin mihen vangemmat juo niin ;( Itse olin meidän 2,5v Benjamin-pojan kanssa risteilyllä ja KAIKKI JOI JA OLI VITUN KIVAA!!