V
vierailija
Vieras
Sanotaan että laivalta saa muka seksiä jokainen jne. Itse en ainakaan saanut.
Terveisin mies vm. 1966
Terveisin mies vm. 1966
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinä et vaan osaa. Kyllä laivallakin pitää osata olla edes alkeellisesti itsevarma, aktiivinen ja päämäärätietoinen.
Paljon on näitä ikisinkkuja, joille koko pimpin kysyminen on täysin vierasta/pelottavaa/käsittämätöntä jo ajatuksena, ja he eivät tietenkään pimppiä saa oli ympäristö míkä tahansa. Tuskin saisivat edes sairaanhoitajaopiston pikkujouluissa ainoana miehenä sadan naisen keskellä...
Missä niin muka sanotaan, että kaikki saavat aina seksiä?
Kysynnän ja tarjonnan pitää kohdata. Joku jää aina ilman.
Ma ainaki koitan pitää huole, että muutkin jätkät saaAika harvan pitäisi periaatteessa jäädä ilman. Suomalaisia naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon lukumääräisesti.
On täysin eläimellistä mennä minnekään vonkaamaan seksiä.
Ma ainaki koitan pitää huole, että muutkin jätkät saa
Mä ehdotan mun helluille, että. jos mulle annat nii sit annat kaikille muillekin
Uskovaisten tavara on yhteistä!Eivät tuolla lailla ajattele nykyään kuin uskovaiset.
Aika harvan pitäisi periaatteessa jäädä ilman. Suomalaisia naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon lukumääräisesti.
Aika harvan pitäisi periaatteessa jäädä ilman. Suomalaisia naisia ja miehiä on suunnilleen yhtä paljon lukumääräisesti.
Kyllä laivalta naisia saa. Me saatiin koko porukka. Pitää olla niksit hallussa.![]()