V
vieras
Vieras
Siis jos A ja B ovat keskustelleet sähköpostilla ja A lähettää keskustelun henkilölle C, niin syyllistyykö A rikokseen?
Apuja, pliis!
Apuja, pliis!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ainaki koulun kanssa käydyistä keskusteluista siis että minä lähetän lapsen opelle sp ja tää sitte kysyy multa että voiko lähettää sen esim. rehtorilleettä lupa pitää kai olla ihan siis virallisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Mä oon ymmärtänyt, että sähköpostin, jossa itse on mukana saa näyttää/lähettää eteenpäin. Eli siis saat. Toi koulujuttu on vähän eri, kun opettajia koskee vaitolovelvollisuus. Oppilaiden asioista ei saisi puhua ilman oppilaan/huoltajan lupaa eikä siis heitä koskevia sähköpostejakaan saa edelleen lähettää ilman lupaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ei se mikään rikos oo. Saathan sä näyttää saamasi kirjeenkin kelle vaan jos haluat. Siis jos kyse ei ole luottamuksellisesta työasiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ainaki koulun kanssa käydyistä keskusteluista siis että minä lähetän lapsen opelle sp ja tää sitte kysyy multa että voiko lähettää sen esim. rehtorilleettä lupa pitää kai olla ihan siis virallisesti.
Tuo on aivan eri asia. Opettajillahan on vaitiolovelvollisuus oppilaistaan eli vanhempien välillä käydyt keskustelut ja viestit eivät saa joutua ulkopuolisille.
Muutenhan jokainen saa kirjeensä näyttää kenelle haluaa ellei kyseessä ole vaitiolovelvollisuuden rikkominen esim. työasiat.