Laminaattilattian puhdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painajainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

painajainen

Vieras
Kertokaa millä ihmeellä minä saan laminaattilattian puhtaan näköseksi?

Aina vaan jää pyyhkimisen jäljet, vaikka käytän sellaista lastassa olevaa moppia, joku mikrokuitu ja nihkeällä pyyhin.

No yritin nyt Tolulla, mutta jäi ihan harmaa kalvo, sitä ennen olen kokeillut ihan yleispuhdistus aineita mm. Ajax.... mutta ei vaan saa pysymään siistinä ja nyt en saa tuota harmaata kalvoa pois lattiasta

meillä taas lattia tuntuu oikein keräävän kaikki roskat ja pölyhiukkaset, heti sotkuisen näköinen vaikka siivoan usein ja käytän laminaatille tarkoitettua pesuainetta, hyvä imuri jne.. ei ikinä enää laminaattia! :/

Nyt ensin peset sen Laminaatin Voimapesulla (Kiilto) että saat sen harmaan kalvon pois. Jatkossa sitten laminaatin pesuaineella.

http://www.kiiltoclean.fi/fi/tuotteet/tuotetietokanta/?prod=529

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Meilläkin imee ihan kaiken pölyn itseensä ja roskat myös.

Mitä enemmän laminaattilattiaa imuroi sitä sähköisemmäksi se pinta tulee ja silloinhan se oikein imee kaiken pölyn. Kokeile välillä pyyhkiä sellaisella antistaattisella lattialiinalla.

Mä käytän laminaattilattioille tarkoitettua pesuainetta (ja siitäkin tarkistan aina ostaessani, että on varmasti kokonaan saippuaton = ei jätä raitoja ).

Käytän teräväkuivainta, jonka ympärille kiedon pesuainevedessä kastellun ja nihkeäksi rutistetun vauvan puklurievun.

Ei ole raitoja, ei harmaata ja tulee puhdasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Meilläkin imee ihan kaiken pölyn itseensä ja roskat myös.

Mitä enemmän laminaattilattiaa imuroi sitä sähköisemmäksi se pinta tulee ja silloinhan se oikein imee kaiken pölyn. Kokeile välillä pyyhkiä sellaisella antistaattisella lattialiinalla.

mistä noita saa, minkä merkkisiä?

Yhteistyössä