Lämpöä 35.3, mitä vois olla? Ovulaatioko sen tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmennys_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmennys_

Vieras
Äsken mittasin kuumeen kun niin kipeä ja jännä olo.. Oikeestaan aika kuumeinen olo, on kylmä jne, mut kuitenki sillai erilainen olo. Lämpöä oli 35.3 !!! Mistähän vois johtua? Voiko liittyä jotenkin ovulaatioon tms ( ovulaatio ollut ihan näinä päivinä, vielläkin kirvelee alavatsaa niinkun aina ovulaation aikaan). mutta noin alhaista lämpöä en oo ennen mitannu itelläni, koska mun normaali lämpö on reippaasti yli 36 astetta, suunnilleen 36.6 .....

Mistähän vois johtua?

Mä ainakin väitän olevani terve, vaikka välillä lämpö on jäänyt jopa alle 35 asteen. Olin ihan satavarma, että kuumetta on, mutta ei todellakaan ollut. Noita lukemia tulee ja menee, en ole jaksanut huolestua, kun vointi on kuitenkin hyvä ja yleensä lämmöt ihan normaalit.

Ovulaation jälkeenhän ne lämmöt pitäisi nousta eikä päinvastoin laskea. En tiedä, kannattaako tuollaisesta nyt stressata. Lämmöt voi heitellä ihan mistä syystä vaan.

Toihan on selvä merkki, että et ole ovuloinut tai sitten se on kertamittaus ja voi johtua mistä vain. Mittaa lämpö aamulla, aina samaan aikaan ennen ylösnousemista ja samasta paikasta.

Yhteistyössä