Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Tietääkö joku saako Eisbärchen lämpöpusseja muualta kuin vaan netistä tilaamalla .
Kiire olis saada ja pelkään ettei ehdi viikossa tulla jos nyt tilaisin.
no kun vuokramökkiin ollaan menossa niin menis vähän hankalaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Tietääkö joku saako Eisbärchen lämpöpusseja muualta kuin vaan netistä tilaamalla .
mikset tilaa pussia sinne lapiin mihin olet menossa, siellähän sitten odottaa kun menet sinne tai saapuu samoihin aikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:no kun vuokramökkiin ollaan menossa niin menis vähän hankalaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Tietääkö joku saako Eisbärchen lämpöpusseja muualta kuin vaan netistä tilaamalla .
mikset tilaa pussia sinne lapiin mihin olet menossa, siellähän sitten odottaa kun menet sinne tai saapuu samoihin aikoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:no kun vuokramökkiin ollaan menossa niin menis vähän hankalaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Tietääkö joku saako Eisbärchen lämpöpusseja muualta kuin vaan netistä tilaamalla .
okei..
:$
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:eikö saman aja äp:n toppapussi...sehän on aikas pitkäkin.
tuli vaan mieleen eikä mitenkään vastaa sun alkuperäseen kyssäriin...sori vaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:no kun vuokramökkiin ollaan menossa niin menis vähän hankalaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Tietääkö joku saako Eisbärchen lämpöpusseja muualta kuin vaan netistä tilaamalla .
okei..
:$
En yleensä jätä asioita näin myöhään mutta kun mahdollisuus lähteä reissuun tuli ihan yllättäen "puun takaa" . Kärppänä heti matkaan lupaudin vaikka osa talvivarusteista uupuu koko perheeltä.