Länsi-uusimaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottajat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottajat

Vieras
Hei

onko täällä muita odottajia länsi-uudeltamaalta (mm. kirkkonummi, siuntio, lohja, inkoo jne)

itse plussasin juuri mutta en ole vielä uskaltanut liittyä toukokuisten ketjuun rv 4+6 :-)

mulla kaverit asuu pääasiassa muilla paikkakunnilla ja täällä olevat (suht uudet) tuttavuudet ei oo samassa elämäntilanteessa.

itse 24 ja mies 27, naimisissa ja eka lapsi, omakotitalo saatiin ostettua vaikka täällä ne on tosi kalliita

molemmat töissä mutta palkat ei huimaa päätä mut hyvin pärjäillään ...

muita??

itse asun siuntiossa

Heips,

Itse asustelen ""teidän kulmilla"" eli Kirkkonummella. Vähän pidemmällä tosin olen kun viikkoja on jo 26+1 ja la 19.12.

Ikää 29 (mies 35) ja ensimmäistä omaa odottelen... Jos tuntuu, että huvittaa, niin mielelläni vaihdan kuulumisia! Mistä päin Te olette tienne Siuntioon löytäneet?

no sullahan on jo pitkällä odotus... itse odottelen malttamattomana viikkojen kulumista :-)

mies on asunut melkein koko ikänsä täällä ja kulkeuduin sitten hänen mukanaan tänne. muutin kyllä vakituisesti vasta n 2 v sitten tänne. Ihan kohtalaisesti olen viihtynyt. Itse alunperin pohjoisesta kotoisin. Oletteko alkuperäisä Kirkkonummelaisia vai miten?

Hei, kyllä ne viikot siitä kuluu! :) Vaikka itsekkin odotan niiden kulumista kovasti...no, äkkiä se joulu tulee.

Mä olen oikeastaan aina asunut Kirkkonummelle (syntynyt Helsingissä ja 3kk:n ikäisenä muuttanut K:nummelle) ja hyvin viihtynyt...tai kai sitä viihtyy jos ei paremmasta tiedä :)
Miehenkin sain huijattua tuolta itäpuolelta tänne...ja kyllä sekin väittää viihtyvänsä.

Synnäristä oli puhetta... Mä olen jo valmistautunut (jo ennen kuin olin edes raskaana), että menen Tammisaareen. Muita mahdollisuuksia olisi ollut Jorvi ja NKL. Kannattaa tutustua siihen jos vähänkään tuntuu siltä... Mä en ole vielä näiltä listoilta ""kohtalotoveria"" löytänyt, mutta ei se mua haittaa. Eikä meiltä aja kuin joku 45min. Tammisaareen.

Missä päin Siuntiota asustelette? Tiedän sieltä oikeastaan sen keskustan/kirkonkylän ja Pickalan (isä perheineen asuu siellä).

asutaan ihan tässä ""keskustassa"" eli Siuntion asemalla. Siuntion City metropolissa :-)

mullakin mielessä toi Tammisaari kun sitä on monet kehuneet mutta sehän on vähän lopetusuhan alla. En tiedä mikä on tarkka tilanne. Lohjalle kuitenkin lyhyempi matka (vaikkei nyt niin paljon) enkä tiedä onko siellä T-saaressa sitten kauhean ""ruotsinkielistä""...

viikkoja jo huimat 5+ 2 ja olo toistaiseksi ollut aika hyvä *koputtaa puuta*

toivottavasti saatais lisää porukkaa ketjuun...

mulle voi myös kirjoittaa kevatkukkanen@luukku.com osoitteeseen.

viikonloppuja!

Tuplaannuin 14.9 klo 16.19 tyttövauvalla.synnytys alkoi 15.10, ilman mitään lääkkeitä sujui, ilokaasua 2 otteeseen otin.(ei repeämiä, 2 pientä tikkiä)
Kotiuduin 15.9 ja synnärinä lohja

Yhteistyössä