Lapaluun kohdalla tatuointi, onko liian lähellä sitä jos ottaa vähän tuohon niskan alapuolelle toisen?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla ei ole kuvaa tuosta tatuoinnista, mutta se on tuossa oikian lapaluun päällä. Mulla olisi seuraavana tarkoitus ottaa tatuointi likkaan liittyen ja olen alkanut miettimään jos ottaisi sen tuohon heti niskan alapuolelle. Siitä sitten voisi jatkaa alaspäin jos tulee lisää lapsia. :whistle:

Mutta mietin, että onko nuo tatuoinnit liian lähekkäin...Se nykyinen tatska on musta feenix-linnun tapainen lintu. Tuleva tatska on tämä:

Alkuperäinen kirjoittaja ty:
voi olla et on liian lähellä, kun ovat niin erityylisiä ja jos haaveilet et laskevat siitä alaspäin... olisko reisi tai nilkka parempi..

Niin tätä mä just mietin. Olen peilin kautta kattellut tuota lintua ja kuvitellut siihen niskan alapuolelle tuon toisen. Jotenkin tuntuvat olevan liian lähellä. Nilkkaa olen kyllä aiemmin miettinyt.

Mutta kuinkahan sitten olisi vasen lapa ja siitä mahdollisesti alaspäin? Olisi kuitenkin kauempana.

mun mielestä kans liika lähellä..mulla kans oikeessa lapaluussa lisko ja haaveilen samanlaista mutta a kirjainta ja juurikin niskaan,mutta arvelin että otan sen ihan tonne hiusrajaan,ehkä jopa hiukan hiuksia joutuu ajamaan tieltä..toinen vaihtoehto olis kylkeen lapaluun korkeudelle..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
voi olla et on liian lähellä, kun ovat niin erityylisiä ja jos haaveilet et laskevat siitä alaspäin... olisko reisi tai nilkka parempi..

Niin tätä mä just mietin. Olen peilin kautta kattellut tuota lintua ja kuvitellut siihen niskan alapuolelle tuon toisen. Jotenkin tuntuvat olevan liian lähellä. Nilkkaa olen kyllä aiemmin miettinyt.

Mutta kuinkahan sitten olisi vasen lapa ja siitä mahdollisesti alaspäin? Olisi kuitenkin kauempana.

tai sit vasempaan olkapäähän.. käsivarttapitkin alas päin... tai hartiaan

No siihen nilkkaanhan sä sen alunperin halusit, mutta muutit mieles kun joku sanoi ettei ole tarpeeksi "arvokas" paikka tuolle. Että mitäpä jos ihan päättäisit itse ja pysyisit päätöksessäsi, sinunhan se kuva on? :)

Säkö nyt piakkoin sitte otatkin sen? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No siihen nilkkaanhan sä sen alunperin halusit, mutta muutit mieles kun joku sanoi ettei ole tarpeeksi "arvokas" paikka tuolle. Että mitäpä jos ihan päättäisit itse ja pysyisit päätöksessäsi, sinunhan se kuva on? :)

Säkö nyt piakkoin sitte otatkin sen? :)

No se nilkka oli alunperinkin sellainen kohta jos en osannut sanoa haluanko sitä siihen. Kun en osaa päättää mihin sen haluan. En mä varmaan aivan heti sitä ota, mutta pakko pähkäillä tuota kohtaa, koska se pitää sitten tulla oikiaan kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja py:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

tai sit vasempaan olkapäähän.. käsivarttapitkin alas päin... tai hartiaan

Ei vasen olkapää, koska mulla on siinä olkavarressa punainen ruusu. Oikia ehkä voisi mennäkin.