A
"a p"
Vieras
Läppäristäni hajosi kiintolevy ja se vaihdettiin huoltoliikkeessä. Heti tämän jälkeen koneen näppäimistössä ilmeni kosketushäiriö, ja myöskään osa näppäimistä ei toiminut. Liikkeessä on korjaustakuu mutta se koskee kuulemma vain osaa joka vaihdettiin, eivät myöntäneet että vika olisi tullut heidän toiminnastaan, ja korjaisivat kyllä, mutta se maksaisi sen 67 e ja risat per tunti+ osat. Minä olen täysin varma että näppis oli täysin ehjä ennen kuin vein sen huoltoon.
Läppäriä ei voi siis enää käyttää ollenkaan, vika vaikuttaa niin olennaisesti sen toimintaan.
Mikä neuvoksi, minuahan on tässä aika selkeästi huijattu. :-(
Kyseessä on siis ihan isohko firma joka myy ja huoltaa tietokoneita, ei mikään pikkupaja.
Läppäriä ei voi siis enää käyttää ollenkaan, vika vaikuttaa niin olennaisesti sen toimintaan.
Mikä neuvoksi, minuahan on tässä aika selkeästi huijattu. :-(
Kyseessä on siis ihan isohko firma joka myy ja huoltaa tietokoneita, ei mikään pikkupaja.