lappeenranta ja lähi kunnat ja kaupungit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmy myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mymmy myy

Jäsen
30.04.2005
930
0
16

olen 22-vuotias kolmen lapsen p 01/02,t 07/03,t 12/04 äiti.
ollaan muutama kk sitten muutettu lappeenrantaan ja nyt
kaipaankin ystäviä itselleni ja lapsilleni.perheeseemme kuuluu
meidän lisäksi mieheni 29v. joka käy kaukaan vaneritehtaalla kolmivuoro töissä,sekä hänen tyttärensä 10v.ja mein koissi tietenkin2v.kaikki kaverit jäivät 300km päähään ja nyt on vähän orpo olo,kun ei tunne ketään ja yksin ei ole kiva pihalla lasten kanssa olla tai kävelyllä.kahvikupillekaan ei viitsisi höpötellä.. :ashamed:

olit odottaja/synnyttänyt tai suunnittelet raskautta/et suunnittele raskautta ni kaikki ystävät ovat enemmän,kuin tervetulleita! :snotty:

Moikka!

Olen kahden lapsen äiskä lappeenrannasta. Tytöt 4v. ja toinen kohta 8kk:tta.
Minullekkin seura kelpaisi, kun mieheni tekee paljon töitä ja Isompi neitikin kaipaisi paljon seuraa.
Laitappa vaikka sähköpostia jos olet kiinnostunut joskus tapaamaan.
Asumme Lpr:n keskustan tuntumassa.

Terveisin: Piia

piia.pirhonen@pp.inet.fi

moikka!

Mie asustelen Saimaanharjulla, eli n. 10km keskustasta Taipalsaarelle päin. Olen kolmekymppinen ja mieheni on 27. Meillä on myös kaksi lasta. Poika on syntynyt 6/02 ja tyttö 10/04 eli aika samanikäisiä teidän kahden lapsen kanssa. Laita sähköpostia, jos kiinnostaa tavata. Linja-autolla päästään kyllä kulkemaan ja jos siulla auto on käytössä niin pääseehän tännekin kyläilemään.

Tässä email: mappe74@suomi24.fi

heips! me asutaan lemillä 25km lappeenrannasta. minulla on avopuoliso 27v ja poika 10kk ja toisen la 1.11. lisäksi perheeseen kuuluu 4v kultainennoutaja.itse olen 23v. ota yhteyttä jos kiinnostaa...ystäviä ei ole ikinä liikaa. sähköposti osoitteeni on marika.uronen@suomi24.fi

heippa :hug:

me ollaan toden näköisesti muuttamassa sinne päin vuoden sisällä ja nyt jo mietityttää helsinkiin jättää kaverit ja kaikki ja lähteä niin pitkälle "yksin".

meidän perheeseen kuuluu pojat 03/03 ja toinen 12/04 ja kolmatta jo kuumeillaan :D ja minä23v ja isi 28v.

olisi mukavaa kuulla ja vaihtaa vaikka postia ennen kuin päästään sinne päin muuttamaan ja luottavaisimmin mielin lähtisin kun tietäisin että on muitakin. :ashamed:

kirjoittele jos kiinnostaa mammanpojat@netti.fi

heips!
me asutaan 30km päässä joutsenon korvenkylässä! me muutettiin 11/03 joutsenoon! mullekkin seura kelpais... mul on 1/98 ja 3/05 pojat! otappa yhteyksiä. marja-liisa.ikonen@pp.inet.fi

me (minä 32-v ja tyttö 2kk) myös kaipaillaan äippä- ja lapsiseuraa lappeenrannasta. asutaan keskustan tuntumassa, kävelymatkan päässä.
uusia tuttavuuksia olisi mukava saada.
:D

moi! minäkin olen 22.v ja tytöt ovat 2½ ja 1½ vuotiaita ja mahaasukin laskettuaika on 16.10,myös ystäviä vailla kun ovat kaikonneet kun on lapsia saanut! olisi kiva tutustua ja kahvitella :)! mukavaa olisi saada saman ikäistä puisto seuraa kun itsekkin :D !! otappa yhteyttä sähköposti ositteeni on: emma.kannel@jippii.fi

Alla olevasta osoitteesta löytyy keskusteluryhmä Lappeenrantalaisille ja lähiympäristön äideille. Mukaan mahtuu uusia äitejä.

http://groups.yahoo.com/group/lappeenrannanmammat/

=)

Yhteistyössä