Lapsella jotain silmässä/näössä tai jotain..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soiku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Soiku

Vieras
Kyselenpä, että jos jollain olisi asiasta jotain kokemuksia..

Meiän poika 3.5v kipristää välillä toisen silmänsä kiinni, kun katselee läheltä tarkkuutta vaativaa kuvaa tai nopeasti telkkarissa vilisevää kuvatulvaa. Eilen huomasin tämän eka kerran. Ensin ajattelin, että poika muuten vain kipristää silmäänsä, koska monesti esim. kuvatessa haluaa iskeä silmää..

Mutta tuossa äskettäin aloin sitten poikaa enemmän tarkkailla. Ei koko aikaa kipristele silmäänsä, ajoittain vain. Kyselin sitten, että onko pojalla silmissä jotain, mutta eipä tuon ikäisestä vielä mitään selvää saa.. Tosin kyllä poika sitten sanoi, että toinen silmä on hassu, mutta ei osannut sanoa että kumpi, eikä millä tavalla. Kerran sanoi, että ihan kuin seinällä olisi kaksi kelloa, mutta sitten jatkossa niitä kelloja oli kuitenkin vain yksi.

Pojan silmät ei karsasta, ainakaan näkyvästi. Mutta voiskohan silti olla niin, että pojan toista silmää uhkaa laiskistuminen? Tai kenties joku muu?

Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Mä veisin silmälääkärille.

Näin mä olen maanantaina ajatellutkin, jos oireet jatkuu vielä viikonlopun yli. Ihmetyttää vaan, kun vasta eilen huomasin tuon ensimmäisen kerran, että voiko silmä laiskistua noin yhtäkkiä. Vai olenko mä vain itse ollut sokea..

Meidän karsastava poika näkee välillä kaksoiskuvia. Piilokarsastus? Vie Kunnon silmälääkäriin, sellaiselle joka tietää karsastuksesta jotain. Niitä on paljon joilla ei ole asiasta hajuakaan...

Yhteistyössä