H
"huolestunut äiti"
Vieras
Hei!
Onko kenelläkään kokemusta lapsen masennuksesta? Kertokaa kuinka se ilmeni, mistä saitte apua ja minkälaista. Itse epäilen että lapsi (kohta 10v) kärsii masennuksesta.
Lapsi on jatkuvasti väsnyt vaikka nukkuu hyvin, saa kamalia raivareita, kärsii huonosta itsetunnosta, on muutenkin todella herkkä koko ajan. Lapsella on oppimisvaikeuksia ja on pienluokassa.
Ajattelin itse ottaa ensi viikolla yhteyttä perheneuvolaan ja opettajalle olenkin jo laittanut viestiä.
Onko kenelläkään kokemusta lapsen masennuksesta? Kertokaa kuinka se ilmeni, mistä saitte apua ja minkälaista. Itse epäilen että lapsi (kohta 10v) kärsii masennuksesta.
Lapsi on jatkuvasti väsnyt vaikka nukkuu hyvin, saa kamalia raivareita, kärsii huonosta itsetunnosta, on muutenkin todella herkkä koko ajan. Lapsella on oppimisvaikeuksia ja on pienluokassa.
Ajattelin itse ottaa ensi viikolla yhteyttä perheneuvolaan ja opettajalle olenkin jo laittanut viestiä.