Lapsellani on nimipäivät tulossa ja mietin mitä laittaisin tarjottavaa pöytää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvipöytään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvipöytään

Vieras
Meillä on tapana viettää pienten lasten nimipäiviä jotensiihen nyt sitten mietin,että mitä laittaisi.

Täytekakku nyt ainakin ja voileipäkakku (tämä vain siksi kun itsellä tekee sitä niin mieli ja saan tästä hyvän syyn sitä tehdä),mut mitä muuta?

Vieraita on tulossa noin 25

Jotain pientä suupalaa esim.
Itseleivottuja keksejä, cakepopseja, marenkeja, macarons- tai whoopies-leivoksia.
Iso vadillinen erilaisia, eksoottisiakin hedelmiä.
Täytettyjä crustideja, pursotettuja suolakeksejä, mini-rieskarullia tai pasteijoita, kasvistikkuja tms.

Täytekakun lisäksi laittaisin jotakin suolaista, en ehkä kuitenkaan lasten nimipäiväjuhlilla voileipäkakkua (...tai mistä minä tiedän jos he sitä haluavat muutaman vuoden päästä, niin miksipä ei), kahvipöydässä todennäköisesti on myös pikkuleipiä lastennuhlissa. Vaihtoehtoisesti jotakin muuta suollaista tai makeaa, kahta, kolmea, korkeintaan neljää sorttia, ei seitsemää.

Täytekakun lisäksi laittaisin jotakin suolaista, en ehkä kuitenkaan lasten nimipäiväjuhlilla voileipäkakkua (...tai mistä minä tiedän jos he sitä haluavat muutaman vuoden päästä, niin miksipä ei), kahvipöydässä todennäköisesti on myös pikkuleipiä lastennuhlissa. Vaihtoehtoisesti jotakin muuta suollaista tai makeaa, kahta, kolmea, korkeintaan neljää sorttia, ei seitsemää.

No ei meilläkään normisti ole,mutta nyt mun tekee sitä niin mieli niin siksi laitan tai teen :) ( jos tää tarkoittaa sitä että on aikuistenjuhla niin tarkoittakoon sitten :))

Haluan tehdä jotain muutakin suolaista kuin vain sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja kahvipöytään;28912654:
No ei meilläkään normisti ole,mutta nyt mun tekee sitä niin mieli niin siksi laitan tai teen :) ( jos tää tarkoittaa sitä että on aikuistenjuhla niin tarkoittakoon sitten :))

Haluan tehdä jotain muutakin suolaista kuin vain sitä.

Kakun lisäksi tarjoaisin jotakin hyvin erityyppistä tarjottavaa. Ehkä rieskarullat, pasteijat, piirakkakin voisi olla tarpeeksi eri tyylistä ja ehkä silloinkin niin että olisi valinnan varaa liha/kasvis liha/kala kasvis/kala tms. Täytekakun kanssa tarjottava olisi ehkä pullaa, piirakkaa, muffineja (ei täytettyjä) jne.

Yhteistyössä