Eli kun mä oon miettinyt jo jonkun aikaa et mikä olis ratkaisu,kun mä haluan mun 2v:lle lapselleni leikkikavereita..Tytöstä alkaa jo huomata että hän todella kaipaa sitä ja sääliksi käy kun yksin aina joutuu leikkimään.Nytkin ainoa leikkikaveri,samanikäinen poika muuttaa yli neljän tunnin ajomatkan päähän..
Sit onhan meillä yks ryhmä,missä ollaan käyty aina kerran viikossa 2tuntia,mut sitä ei ole ikinä kesällä..Ja nyt sit mä hyppään työelämään nyt tulevana maanantaina.Mies jää lapsen kanssa kotiin.Puolipäivä-hoito olisi oiva ratkaisu tähän,mutta eipä meillä taida olla varaa,kotihoidontukihan jäis pois ja eikös se hoitopaikkakin maksa ihan kivasti kuukaudessa? :/ Mä tiedän ettei mies innostu käymään tytön kanssa missään isien ryhmissä tms.niinkuin me käytiin,mut oisko mitään muista vaihtoehtoja?Onko se puistohoito ympäri vuoden vaiko vaan kesäisin?Entäs tietääkö joku seurakunnan kerhosta tms.?Eikös semmonen oo jonku pari kertaa viikossa?Maksaako se/vaikuttaako kotihoidontukeen,ei kai?Kaikki ideat kehiin pliis!Mä tahdon mun pikkuselle leikkikavereita,ettei hänestä tulis ihan ujo ja arka,että hän tottuisi leikkimään toisten kanssa ja hyväksymään muut lapset..Ja täytyy myöntää et pikkusen mua huolettaa sekin et kuinka mies jaksaa tytön kans kotona päivät pitkät.. :/