Lapsellinen kysymys facebookista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapselllinen nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapselllinen nyt

Vieras
Elikkäs. Mä laitoin yhdelle kaverilleni (oltiin koulussa tosi hyvä ystäviä, mut kun muutin toiselle paikkakunnalle yhteyden pito jäi) kaveri pyynnön.
No hän ei sitä hyväksynyt, "roikotti" tosi kauan pyyntöä, näin että kävi muiden kavereideni sivuilla kirjoittamassa, mutta ei hyväksynyt pyyntöäni ja oli sitten loppujen lopuksi sen hylännyt.

No nyt kun menin naamakirjaan niin tämä kaveri oli laittanut mulle ystävä pyynnön, eli hyväksyisitkö pyynnön jos ensin sun pyyntöäs ei hyväksyttäis, mut n. kuukauden päästä tää kaveri pyytäis sua kuitenkin kaveriksi?

Joo tiedän että tosi lapsellista vatvoa tälläistä, mut mietityttää vaan mitä tämän kaverin päässä liikkuu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saatto pistää sut vahingossa ohi? Mistä tiedät, että hylkäsi pyyntösi?

Kun jos pyyntö on vielä "voimassa" siinä lukee että pyyntölähetetty ja jos pyyntö hylätään niin siihen tulee uudelleen lisää kaveriksi kohta.
Niin en tiedä, saatto olla, mut kun oli kuitenkin lisäillyt muita kavereiksi kun mulla on ollut hänelle pyyntö, niin siks aika epätodennäköistä :)

Kävikö mielessä, että saattoi olla inhimillinen erehdys. Ne ystäväpyynnöt kun tulevat samaan kenttään kuin kaikki typerät sovelluskutsut. Silloin saattaa olla, että niitä ei niin usein tule tarkistettua ja vahingossa on saattanut sinun pyyntösi hylätä. Miksi hän muuten sinua pyytäisi kaverikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ov:
Hyväksyisin kyllä. Mulla meni tosi pitkään ennenkuin tajusin, että siellä on sellaisia kaveripyyntöjäkin mihin pitää vastata... *nolo*

Mulla meni tosi pitkään ennen kuin älysin mitä ne kutsut on, siis ne kaikki testit ym :D

Yhteistyössä