M
Murh
Vieras
Ollaan miehen kanssa tapailtu 3 viikkoa ja mua niin keittää ! Ollaan edetty tosi nopsaan ja aluksi se tuntui hyvältä muttei enää. Mies on kaikin puolin ihana jne mutta hänen menneisyydessään on asioita jotk heijastuvat liian paljon meidän suhteeseen. Hänen exä oli ihan hirviö (en nyt kovin paljon tarkemmin kerro) ja exän teot heijastuvat todella paljon meihin. Esim exä huijasi rahaa mieheltä -> mies tarkka rahoistaan -> minä maksan yksin jos esim tilataan pizzaa ! Exä teki seksuaalista väkivaltaa miehelle -> mies ei halua seksiä kanssani kuin ehkä kerran viikossa jos sitäkään. Exä teki henkistä väkivaltaa miehelle -> kaikki kauniit asiat mitä sanon on yhtä tyhjän kanssa koska mies ei usko niitä. Exän takia mies ei usko avioliittoon -> mies halusin kihloihin muttei naimisiin koskaan. Exä petti -> mies taisi haluta sormuksen sormeeni jottei kukaan muu mies edes juttelisi minulle. Alkaa hermot mennä. Nytkin meillä oli pientä kinaa ja mies ei edes tajunnut pyytää anteeksi vaikka riita ihan oikeasti oli hänen syytä, ei minun.
Eikö suhteen ensimmäiset kuukaudet ole niitä parhaita ? Mitä suhteesta voi tulla kun alku on tälläinen ? Tuntuu että kaikki ihastus on kadonnut kohta miehen käytöksen takia...
Eikö suhteen ensimmäiset kuukaudet ole niitä parhaita ? Mitä suhteesta voi tulla kun alku on tälläinen ? Tuntuu että kaikki ihastus on kadonnut kohta miehen käytöksen takia...