L
lomalle
Vieras
Finnairin sivulla sanotaan ettei alle 16v tarvitse omaa henkilöllisyystodistusta kotimaan lennolla,mutta mistään en löytänyt tietoa että pitääkö lapsi siinä tapauksessa olla esim liitettynä äidin passiin,vai oikeastikko ei tarvitse MITÄÄN henkkareita?Asumme ulkomailla,niin lapsella ei ole esim kelakorttia.