A
aurinkoinen
Vieras
mulla on 9-vuotias tyttö jolta on alkanut lähteä hiuksia päästä.Hiuksia on lähtenyt päälaelta, oikea puoli päästä on jo melkein kalju kaikkialta ja nyt huomasin hiusten lähteneen myös vasemmalta puolen takaraivoakin!!!! Kaikki alkoi siitä, kun huomasin tytön repivän hiuksia kaksin käsin. Se tapahtui toukokuussa. Nyt päälaelle on kasvanut kiva tupsu hiuksia, mutta ei muualle. Tyttö on pitänyt huivia koko ajan päässä eli sen ei olis mahdollista repiä enempää hiuksia... En enää tiedä, mitä tehdä...
Koko kesä on mennyt vahtiessa ettei revi tukkaansa. Pää on kuin kalju rotta ja se vaikutta jo tytön itsetuntoonkin, luonnollisesti. Koulussa pitää huivia etteivät ala kiusaan. Yleislääkäri oli sitä mieltä että "Kyllä se takas kasvaa, ajan kanssa"... Tää koko homma on jo alkanut vaikuttaa koko perheeseen...
Mitä ihmettä mä teen vai pitääkö mun alkaa odottaan sitä ihmettä..
Koko kesä on mennyt vahtiessa ettei revi tukkaansa. Pää on kuin kalju rotta ja se vaikutta jo tytön itsetuntoonkin, luonnollisesti. Koulussa pitää huivia etteivät ala kiusaan. Yleislääkäri oli sitä mieltä että "Kyllä se takas kasvaa, ajan kanssa"... Tää koko homma on jo alkanut vaikuttaa koko perheeseen...
Mitä ihmettä mä teen vai pitääkö mun alkaa odottaan sitä ihmettä..