Lapsen ja isän valvotut tapaamiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Onko täällä niitä joilla on näin,että lapsi ja isä tapaavat vain valvotusti?
Mulle sosiaalityön tekijä puhui siitä,että se olisi yksi vaihtoehto..
Miten te joilla asiasta kokemusta niin teidän lapset ovat niihin reagoineet?
Niin ja minkä ikäisistä lapsista on kyse?Mulla poika on kohta 5 vuotias!
Ja minkä takia tapaamiset ovat valvottuja?

Onko sinun mielestäsi syytä siihen, ettei lapsi ja isä voisi tavata toisiaan keskenään? Onko isä väkivaltainen/arvaamaton/alkoholisti/huumeidenkäyttäjä tai muutoin ongelmainen, joka ei voisi huolehtia lapsesta hyvin sen aikaa, kun tapaavat? Jos ei, en ymmärrä, miksi isä ei voisi tavata lastaan ihan normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja LT:
Onko sinun mielestäsi syytä siihen, ettei lapsi ja isä voisi tavata toisiaan keskenään? Onko isä väkivaltainen/arvaamaton/alkoholisti/huumeidenkäyttäjä tai muutoin ongelmainen, joka ei voisi huolehtia lapsesta hyvin sen aikaa, kun tapaavat? Jos ei, en ymmärrä, miksi isä ei voisi tavata lastaan ihan normaalisti.

huoh..

Käsittääkseni tarvitaan oikeudenpäätös. Tai voi olla, että sosiaaliviranomaiset voivat tehdä sen päätöksen, en ole varma. Joka tapauksessahan valvotut tapaamiset on vain silloin, jos on syytä epäillä isän olevan tavalla tai toisella vahingoksi lapselle.

meillä oli oikeuden päätös valvotuista. ja siihen vaikutti monikin asia. mut yks esim. ei ollut nähnyt lastaan kahteen vuoteen->lapsi ei siis tuntenut isäänsä. kyseessä 2-vuotias silloin

Meillä lapsi ja isä ovat tavanneet aina ja lapsi rakastaa isäänsä.
Mä jouduin hakemaan hänelle lähestymiskieltoa väkivallan takia minua kohtaan,mutta se on jo umpeutunut..eli tällä hetkellä ei ole lähestymiskieltoa.
Isä myös myönsi sossulle pilven polttelun ja nyt ei ole kyseessä siis yhden sätkän vetoa vaan taju pois meininkiä järkyttävän kokoisella bongilla :/

Yhteistyössä