Lapsen kaipuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lapsettomuutta takana 4 vuotta ja risat... hoitoja takana ja kaksi luomuplussaa jotka menneet kesken. Luulin jo hyväksyneeni sen tosi asian ettei meille biologista lasta suoda.. nyt on lapsen kaipuu taas nostanut päätään. Adoptio ei ole meille vaihtoehto miehen puolesta... Kummassakaan ei ole todettua vikaa tai syytä lapsettomuuteen. Haluaisin vaan tuntea ne hennot potkut mahassani..synnytyksen ihmeen..pienen käärön..kasvavan lapsen... Kiitos kun sain avautua.

yrityksessä.. ja ehkäpä onnistuu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsettomuutta takana 4 vuotta ja risat... hoitoja takana ja kaksi luomuplussaa jotka menneet kesken. Luulin jo hyväksyneeni sen tosi asian ettei meille biologista lasta suoda.. nyt on lapsen kaipuu taas nostanut päätään. Adoptio ei ole meille vaihtoehto miehen puolesta... Kummassakaan ei ole todettua vikaa tai syytä lapsettomuuteen. Haluaisin vaan tuntea ne hennot potkut mahassani..synnytyksen ihmeen..pienen käärön..kasvavan lapsen... Kiitos kun sain avautua.

Mun yksi tuttavapariskunta aikoinaan naimisiinmentyään n. 20vuotiaina antaa lapsen tulla jos on tullakseen. Parin vuoden päästä hoksasivat, ettei se niin vaan tulekaan ja alkoivat ihan tosissaan yrittää. No lapsettomuus oli jo kestänyt aikansa, joten menivät lääkärille ja kokeilivat joitain hoitoja. Kummastakaan ei todettu olevan mitään vikaa, ehkä miehen siittiöt hieman normaalia laiskempia, mutta silti ok:t nekin olivat. Lapsia vaan ei kuulunut useista vuosista huolimatta. Kun he olivat jo luovuttaneet kaiken toivon lapsiensa suhteen (lapsettomuutta oli kestänyt reilun 10 vuotta) niin yhtäkkiä huomasikin, että kappaskummaa, menkkoja ei olekaan tullut vähään aikaa ja oli raskaana! *lisäys* Lapsi tuli siis ihan luomuna!

Niinpä heille sitten syntyi lapsi ja parin vuoden päästä heti toinen!

Eli vaikka teillä on noinkin kauan lapsettomuus kestänyt, niin älä menetä toivoa!

meidänkin ystävillä kesti lapsettomuus 6 vuotta...4 vuotta oli hoidoissa ja istutuksia yms....kaksi plussaa mutta meni kesken ihan alussa..... kunnes sitten tärppäs kun olivat luovuttamassa jo..... nyt niillä kaksi ihanaa lasta ja toinen tuli täysin luomuna ja yllätyksenä...eivät tietenkään ehkäsyä käyttänyt kun ei se ekakaan tullut....mutta toinen tullikin heti kun imetys suoja loppui...pienoinen shokki mutta iloinen sellainen-

:hug: en voi ymmärtää kuinka kamalalta susta tuntuu. ittellä kans lapsettomuutta, mut ei noin pitkään kun sulla. ärsyttävää ku jotkut hyräilee ympärillä ja kyselee koska niitä lapsia oikeen meinataan tehdä (ku ei viitti kaikille kertoa.... )ja joka puolella näkyy naisia vatsa pystyssä, mä oon niin kateellinen niille :( kun ne sädehtii onnesta ja mä oon niin onnellinen niitten puolesta, mutta omasta puolesta tuntuu niin pahalta...

Ihan kamalan kauan olette jaksaneet, ja menetyksiäkin mahtunut matkan varrelle. :'( Jospa te saisitte pikkuisen syliin asti. :hug:

Me ollaan yritetty vasta vuosi, tämäkin tuntuu jo niin kamalan pitkältä ajalta. Keskenmeno mullakin takana. :'(

Kun olin synnärillä toisen lapseni synnyttämisen jälkeen tapasin siellä naisen, joka oli juuri saanut kaksoset :-). Heillä oli yritystä takana 10 vuotta ja sen jälkeen olivat luovuttaneet ja siitä oli kulunut kolmisen vuotta ja siinä he nyt olivat kahden pienen lapsen vanhemmat ja kuulemman ihan ÄLLIKÄLLÄ LYÖTYJÄ JA HUKASSA, että eihän näitä pitänyt enää tulla ja nyt niitä on tässä KAKSI!!!!!! :-)

Alkuperäinen kirjoittaja nella:
Kun olin synnärillä toisen lapseni synnyttämisen jälkeen tapasin siellä naisen, joka oli juuri saanut kaksoset :-). Heillä oli yritystä takana 10 vuotta ja sen jälkeen olivat luovuttaneet ja siitä oli kulunut kolmisen vuotta ja siinä he nyt olivat kahden pienen lapsen vanhemmat ja kuulemman ihan ÄLLIKÄLLÄ LYÖTYJÄ JA HUKASSA, että eihän näitä pitänyt enää tulla ja nyt niitä on tässä KAKSI!!!!!! :-)

:heart:

Yhteistyössä