Lapsen kummi ja kummitäti (eronneet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanan kumminko menettänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanan kumminko menettänyt

Vieras
Lapsen kummitäti jätti avopuolisonsa (siis tämän toisen kummin), mutta kuitenkin hällä tuntuu olevan ihme pakkomielle tietää exänsä asioista kaikki. Lukee siis sähköposteja salaa...exänsä siis.

Mä en ole kummisetään pitäny yhteyttä paljoa, tai yhteyden pito on hankalaa. Olen laittanu viestiä, mutta en tiedä onko mennyt perille, kun mulla ei ole välitystietoja.
Mä tiedän nimeltä naisen jonka kanssa kummisetä on yhdessä. Onko typerää facebookin kautta laittaa tälle naiselle viestiä, kummisetä kun ei fb:ssä ole?

Mä epäilen että tämä kummisedän nykyinen ei halua että kummisetä pitää yhteyttä, koska olen kuitenkin hänen exänsä kanssa lapsuuden ystäviä..

Kummisetä on aivan ihana ihminen, ja mä todella olisin valmis tutustumaan tähän nykyiseen. Kuulin että odottaisi jopa vauvaa.

Mä en oikein tiedä kuinka toimia?

Jos kerran kummi on ihana ihminen, niin kyllä sun kannattaisi rohkeasti soittaa hänelle ja kutsua käymään ja katsomaan lasta.
Ehkäpä hän kaipaisi hieman rohkaisua sillä kummitäti oli siis teille se läheisempi ihminen joskus voi olla vaikeaa kun ei välttämättä tunne itseään kovin tervetulleeksi. Nyt teidän pitää tavallaan määrittää suhde uudelleen.

Yhteistyössä