Lapsen kuolaaminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Minkä ikäisenä lapsen ei enään pitäisi kuolata?

Meidän neiti kuolaa aivan hirveesti koko ajan on paidanrinnus märkänä,leukakin on tämän takia aivan ihottuman peitossa kun koko ajan kuola valuu niin ei pääse parantumaan niin ja siis ikää 1v4kk.

Toisella palstalla ihmeteltiin tätä,joten tulin teiltä kysymään että onko tuossa jotain epänormaalia?

Tätä ennen ei ole käynyt pienessä mielessäkään että tuossa olisi jotain outoa.Olen aina vain ajatellut että keskittyy niin tekemisiinsä että suu unohtuu auki ja kuolaa sitten sieltä valuu.

Niin ja viel et hampaista meillä ei varmaankaan johdu koska tällä hetkellä niitä ei ole tulossa ja tämä pahempi kuolaus on ollut nyt noin kolmisen kuukautta kuta kuinkin siittä lähtien kun ekat neljä poskihammasta tuli.
Ja sanoja ei vielä tule,kun olen kuullut että näillä voisi olla jotain tekemistä toisiinsa.

Ei kai se epänormaalia ole. Tiedän tapauksia jotka ovat kuolanneet vielä 3-4-vuotiaina niin että koko ajan on tosiaan paita märkänä... Oletko kokeillut suojata ihoa jollain rasvaisella voiteella, esim Bepanthenilla? Myös ns "kuolalapusta" voi olla apua vaatteita ja rintakehää suojaamaan. Se on niinkuin ruokalappu mutta lyhyempi.

Olen yrittänyt laittaa aina yöksi bebhanteenia ja se vähän auttaakin,mutta sitten taas päivällä se on ihottumalla.Neitokaisella on atooppinen iho ja siittä tuo ihottuma ja kun on vielä yöllä tutti käytössä niin se hinkkaa sitä ihottumaa niin senkään takia ei oikein pääse parantuun,mut pitää vissiin odottaa että loppuu se kuolaaminen niin joko sitten parantuis itestään.

Ei tuo kuolaaminen mun mielestä mitään epänormaalia ole. No, voi tietty olla että jotkut kuolaa enemmän ja jotkut vähemmän... Meidän 1v8kk tyttö kuolaa myös, mutta uskon sen johtuvan noista poskihampaiden tulosta... Nyt tuo kuolaaminen taas vähän vähentynyt, kun yhdet hampaat putkahtivat taas valmiiksi.

Yhteistyössä